مرکز تخصصی تعمیر لوازم خانگی در تهران

مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی در تهران

تعمیرخونه ، مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی در تهران با شیوه ای متفاوت تر از سایر مراکز تعمیراتی نسبت به ارائه خدمات خود به شما عزیزان در تلاش است تا رضایت هرچه بیشتر شما عزیزان را جلب کند. ما در تعمیرخونه هیچگاه از قطعات نامرغوب استفاده نمیکنیم و همواره تلاش میکنیم تا با افزایش کیفیت خدمات رسانی به شما عزیزان ، ثابت نگه داشتن هزینه های تعمیرات و ارائه تخفیف رضایت هرچه بیشتر شما را جلب کنیم. تعمیرخونه نمایندگی معتبر و مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی برند های بوش ، سامسونگ ، ال جی ، پاناسونیک و سایر برند های معتبر است که پس از تعمیر لوازم خانگی شما ضمانت نامه شرکتی تعمیرات به شما میدهد تا خیالتان از تعمیر دستگاه خود راحت باشد.

با پیک رایگان تعمیرخونه هر کجای تهران که باشید فقط کافیست با ما تماس بگیرید و یا در وبسایت تعمیرخونه درخواست خود را ثبت کنید تا پیک تعمیرخونه کاملا رایگان نسبت به دریافت دستگاه معیوب شما عازم به محل شده و پس از تعمیر دستگاه شما را با ضمانت نامه شرکتی درب منزل یا محل کارتان به شما تحویل دهد. تعمیر آسان ، تعمیر ارزان ، تعمیر مطمئن!

کدام یک از لوازم خانگی شما به سرویس یا تعمیرات نیاز دارد؟

تعمیر جاروبرقی در تهران
نمایندگی تعمیر ماکروفر در تهران
تعمیر چای ساز
نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت در شمال تهران
تعمیرات تلویزیون ال سی دی در شمال ، جنوب ، شرق و غرب تهران

مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی

ثبت سفارش آنلاین تعمیرات لوازم خانگی

[estimation_form form_id=”10″]

سوالات متداول

چقدر زمان برای تعمیر دستگاه نیاز است؟

مدت زمان تعمیرات دستگاه شما به نوع عیب دستگاه بستگی دارد ، معمولا ما تمام تلاش خود را انجام میدهیم که در مدت زمان کمتر از ۲۴ ساعت فرایند تعمیرات دستگاه شما انجام بگیرد. اما در برخی مواقع بعضی دستگاه ها به مدت زمان بیشتری برای تعمیر نیاز دارند.

۴.۳/۵ - (۳ امتیاز)

ضمانت تعمیرات تعمیرخونه چیست؟

تعمیرخونه پس از تعمیرات لوازم خانگی شما ضمانت نامه شرکتی به شما میدهد تا شما عزیزان در صورت بروز مجدد همان مشکل نگرانی بابت پرداخت مجدد هزینه نداشته باشید.

۴.۳/۵ - (۳ امتیاز)

زمان مراجعه پیک تعمیرخونه چه روزی است؟

در هنگام ثبت سفارش تعمیرات لوازم خانگی از شما تاریخ و ساعت مراجعه پیک تعمیرخونه جهت دریافت دستگاه معیوب خواسته میشود ، طبق تاریخ و ساعتی که شما هنگام سفارش خود وارد کرده اید پیک تعمیرخونه جهت دریافت دستگاه معیوب ما مراجعه خواهد کرد.

پس از تعمیر دستگاه پیک تعمیرخونه نسبت به تحویل دستگاه به شما اقدام خواهد کرد و بین ۱ الی ۳ ساعت پس از تعمیر ، دستگاه  را در محل مورد نظر شما تحویل خواهد داد.

۴.۳/۵ - (۳ امتیاز)

هزینه تعمیرات لوازم خانگی به چه صورت است؟

هزینه تعمیرات لوازم خانگی شما نسبت به مشکلی که دارد ، گارانتی بودن یا نبودن و قطعات مورد نیازی که هنگام تعمیرات دستگاه شما نیاز دارد متغیر است ، اما به شما اطمینان میدهیم که هزینه دریافتی توسط شرکت تعمیرخونه نسبت به تمامی نمایندگی های تهران مناسب تر خواهد بود.

همچنین با استفاده از پیک رایگان تعمیرخونه شما نیازی نیست تا وقت و هزینه خود را در صرف روند تعمیرات لوازم خانگی خود کنید و میتوانید تمام روند تعمیرات دستگاه خود را از ابتدا توسط وبسایت مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی تعمیرخونه پیگیری کنید.

۴.۳/۵ - (۳ امتیاز)

مشاوران تعمیرخونه آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند  ۰۲۱۴۴۴۳۶۶۰۲

اگر نیازمند مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر هستید میتوانید با کارشناسان تعمیرخونه تماس بگیرید یا از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت نسبت به مشاوره آنلاین اقدام نمایید.

تخفیف های ویژه تعمیرخونه

تعمیرخونه طرح های تشویقی و تخفیفی متفاوتی را برای شما عزیزان قرار داده است تا بتوانید در هزینه تعمیرات لوازم خانگی خود صرفه جویی کنید ، گردونه شانس با ۱۰ جایزه مختلف ، تخفیف های دوره ای و مناسبتی و باشگاه مشتریان تعمیرخونه که با ثبت نام در آن علاوه بر استفاده از مزایای باشگاه مشتریان ، حساب کاربری شما به مبلغ ۸۹.۰۰۰ تومان بصورت رایگان شارژ خواهد شد و شما میتوانید از این مبلغ جهت تعمیرات لوازم خانگی خود استفاده کنید. همچنین میتوانید در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام تعمیرخونه ، تعمیرخونه را دنبال کرده و در مسابقات و جشنواره های مناسبتی شرکت کنید.


۴.۳/۵ - (۳ امتیاز)

۳ نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *