تعمیر جاروبرقی در تهران

تعمیر جاروبرقی در شمال ، جنوب ، شرق و غرب تهران توسط مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی تعمیرخونه با بهره گیری از متخصصان آموزش دیده و تعمیرکاران مجرب انجام میگیرد. به جهت افزایش طول عمر دستگاه های دریافتی از شما عزیزان، در روند تعمیرات جاروبرقی از قطعات با کیفیت و اورجینال استفاده میکنیم.

 برای رضایت خاطر بیشتر شما پیک تعمیرخونه راه اندازی شد تا ازین پس بدون دردسر و تنها با چند کلیک در وبسایت تعمیرخونه برای رزرو نوبت تعمیر درخواست خود را ارسال کنید و در زمان معین شده از سوی شما ، پیک تعمیرخونه جهت تحویل دستگاه معیوب به جهت عیب یابی جاروبرقی و تعمیر آن در خدمت شما خواهد بود.

تعمیر جاروبرقی در تهران

شرکت تیوان تعمیر سرای پارس (تعمیرخونه) با سابقه بیش از ۳۰ سال تجربه خدمات رسانی به شما عزیزان به روش سنتی، اکنون متفاوت تر از قبل استارت آپ جدیدی را راه اندازی کرده تا با بهترین کیفیت به شما عزیزان خدمت رسانی کنیم. روند تعمیرات جاروبرقی در سراسر تهران، کرج، فردیس، اندیشه، شهر قدس، شهریار، اندیشه، پردیس، لواسانات، دماوند، رودهن، بومهن و قزوین به دو صورت حضوری و غیرحضوری انجام میپذیرد.

در روش حضوری شما امکان ثبت درخواست تعمیرکار جاروبرقی خواهید داشت و پس از ثبت درخواست پیک تعمیرخونه بصورت کاملا رایگان برای حمل و نقل دستگاه شما به کارگاه جهت تعمیرات وارد عمل شده و پس از فرایند تعمیرات دستگاه را مجددا درب منزل به شما تحویل میدهد.

در روش غیرحضوری شما امکان تعمیرات در محل (منزل) را خواهید داشت و تعمیرکاران تعمیرخونه در محل حاضر شده و فرایند تعمیرات جاروبرقی شما در منزل یا محل کار صورت میگیرد. تمامی تکنسین های تعمیرخونه از فیلتر های متعهد (عدم سابقه، عبور کرده و شما میتوانید با خیال آسوده تعمیرات دستگاه خود را به آنها بسپارید.

تمامی لوازم تعمیر شده توسط تعمیرخونه دارای ۶ ماه ضمانت نامه تعمیرات خواهند بود و در صورت بروز مشکل بصورت رایگان توسط تعمیرخونه تعمیر خواهند شد.

تعمیر جاروبرقی در منزل و محل کار

تعمیر جاروبرقی در منزل باعث ایجاد گردخاک شده و ممکن است باعث نارضایتی شما یا همسایگانتان شود ، از این جهت تصمیم گرفتیم یا تعمیرات جاروبرقی در منزل را انجام ندهیم ، اما با هزینه رایگان پیک تعمیرخانه در خدمت شما خواهد بود و جاروبرقی معیوب شما را تحویل گرفته و در کمتر از ۲۴ ساعت تعمیر و تحویل شما عزیزان خواهیم داد.

پیک تعمیر خونه در زمان مشخص شده از سوی شما در هنگام درخواست آنلاین یا رزور تلفنی نوبت ، در محل مورد نظر حاضر خواهد شد و ضمن تحویل رسید جارو برقی معیوب شما را تحویل و برای تعمیر به نزدیک ترین شعبه تعمیر خونه خواهد برد ، فرایند کامل تحویل ، تحویل ، پرداخت وجه و پیگیری سفارش شما از طریق وبسایت تعمیر خانه قابل مشاهده خواهد بود ، ضمن تلاش برای کسب رضایت شما مفتخریم تا با کاهش هزینه های شما کمک کوچکی در بهبود شرایط اقتصادی حال حاضر داشته باشیم.

هزینه تعمیرات جاروبرقی در تهران

تعمیر لوازم خانگی بخصوص جاروبرقی نیازمند تخصص و تجربه است و حتما باید فرایند تعمیرات جاروبرقی را در مراکز مجاز تعمیرات لوازم خانگی انجام دهید. تعمیرخونه نمایندگی مجاز تعمیرات برند های مختلف ایرانی و خارجی جاروبرقی در تهران است که با ارائه ضمانت نامه معتبر ۶ ماهه نگرانی شما را برای تعمیر لوازم برقی برطرف میکند.
همچنین تعمیرخونه با ارائه خدمت تعمیر در محل امکان تعمیرات لوازم برقی شما را در منزل نیز مهیا کرده است و در مواردی که نیاز به انتقال دستگاه به کارگاه جهت تعمیرات باشد ، پیک رایگان تعمیرخونه دستگاه را تحویل گرفته و پس از تعمیرات به همراه ضمانت نامه درب منزل بصورت رایگان به شما تحویل میدهد.
تعرفه تعمیر جاروبرقی با توجه به برند ، عیب و نیاز دستگاه به قطعه متغیر است که در جدول زیر حدود هزینه و قیمت تعمیر جاروبرقی های ال جی ، سامسونگ ، بوش ، هیتاچی ، پارس خزر و سایر برند های معتبر را در نمایندگی مجاز تعمیرات جاروبرقی در تهران تعمیرخونه خدمت شما ارائه کردیم.

نوع خدمت قیمت
هزینه تعویض بلبرینگ جاروبرقی ۵۰.۰۰۰تا ۱۹۰،۰۰۰
هزینه تعویض سیم پیچی موتور جاروبرقی ۸۰.۰۰۰ تا ۱۹۰،۰۰۰
هزینه تعویض کلکتور ۲۰.۰۰۰تا ۸۵،۰۰۰
هزینه تعویض پروانه جاروبرقی ۵۰.۰۰۰ تا ۹۰،۰۰۰
هزینه تعویض ذغال جاروبرقی ۲۰.۰۰۰ تا ۸۰،۰۰۰
هزینه تعویض بوش جاروبرقی ۱۵.۰۰۰تا ۶۵،۰۰۰
هزینه تعویض بالشتک جاروبرقی ۵.۰۰۰تا ۱۱۰،۰۰۰
هزینه تعویض سیم جمع کن جاروبرقی ۶۰.۰۰۰تا ۶۱۰،۰۰۰
هزینه تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی ۷۰.۰۰۰ تا ۲۰۰،۰۰۰
هزینه تعمیر موتور جاروبرقی  ۸۰.۰۰۰تا ۳۰۰،۰۰۰
هزینه تعویض موتور جاروبرقی ۲۵۰.۰۰۰ تا ۲،۰۰۰،۰۰۰


فرایند تعمیر جاروبرقی توسط متخصصین تعمیرخونه

جاروبرقی ها برند های متفاوت و مدل های مختلفی دارند ، مجموعه تخصصی تعمیرخونه در چند گام ساده و با کمترین دردسر برای شما عزیزان امکان عیب یابی جاروبرقی و تعمیر لوازم خانگی مختلف از جمله جاروبرقی را فراهم کرده است ، فقط کافیست ۱۰ دقیقه زمان بگذارید تا جاروبرقی یا سایر لوازم معیوب خود را برای تعمیر نزد ما بفرستید.

مرحله اول: درخواست آنلاین برای رزرو نوبت تعمیر جاروبرقی

شما عزیزان میتوانید با مراجعه به وبسایت تعمیرخونه نسبت به ثبت نام و ارسال درخواست آنلاین نوبت تعمیرات جاروبرقی اقدام کنید ، فرایند ثبت نام و ارسال درخواست به شرح زیر میباشد :

  • ثبت نام در وبسایت از طریق بخش حساب کاربری
  • تکمیل اطلاعات پس از ثبت نام در بخش ویرایش اطلاعات کاربری
  • درخواست تعمیرکار و تکمیل اطلاعات خواسته شده

همچنین میتوانید از طریق شماره تماس های قرار داده شده بصورت تلفنی درخواست خود را اعلام کنید.

نکات مهم هنگام ارسال درخواست آنلاین :

  • برند دستگاه و مدل آنرا انتخاب کنید.
  • زمان دریافت دستگاه همان زمان مراجعه پیک تعمیرخونه جهت تحویل دستگاه معیوب و ارائه رسید میباشد ، لطفا در زمان مقرر شده برای تحویل دستگاه حضور داشته باشید.
  • آدرس محل دریافت دستگاه را بصورت کامل و با جزئیات وارد کنید تا پیک تعمیرخونه در کوتاه ترین زمان قادر به حضور و خدمت رسانی به شما باشد.
  • اگر محل دریافت و تحویل دستگاه متفاوت میباشد ، آدرس مراجعه پیک جهت تحویل دستگاه پس از تعمیر را بصورت دقیق و با جزئیات کامل وارد کنید.
  • پس از تایید و ارسال درخواست در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت تا از صحت درخواست و اطلاعات وارد شده مطمئن شویم.

مرحله دوم: مراجعه پیک تعمیرخونه جهت دریافت دستگاه معیوب

در این مرحله پیک تعمیرخونه جهت تحویل دستگاه معیوب شما در زمان مشخص شده حضور خواهد داشت ، لطفا هنگام تحویل دستگاه خراب به نکات زیر توجه فرمایید :

  • پیک تعمیرخونه صرفا جهت دریافت دستگاه مراجعه خواهد کرد و هیچ کار دیگری انجام نخواهد داد.
  • برای تسریع فرایند قبل از رسیدن دستگاه را آماده کنید.
  • هنگام تحویل دستگاه رسید و توضیحات خواسته شده را با دقت کامل تکمیل نمایید.
  • رسید دریافت دستگاه را از پیک تعمیر خونه دریافت کنید.
  • پس از یک الی دو ساعت میتوانید از طریق وبسایت دستگاه خود را پیگیری نمایید و از وضعیت دستگاه مطلع شوید.

مرحله سوم: بررسی و عیب یابی جاروبرقی

در این مرحله دستگاه شما توسط متخصصین ما مورد بررسی قرار میگیرد و عیب یابی جاروبرقی انجام خواهد شد و قبل از انجام هرگونه تعمیرات با شما هماهنگ خواهد شد.

  • در صورتی که مجموع هزینه تعمیرات و قطعات بالای ۱۰۰ هزارتومان باشد با شما تماس خواهیم گرفت.
  • قبل از انجام هرگونه تعمیراتی فاکتور پرداخت برای شما ایجاد خواهد شد و پس از پرداخت توسط شما تعمیر انجام خواهد گرفت.
  • فاکتور ایجاد شده از طریق شماره تماس و ایمیل برای شما به جهت پرداخت ارسال خواهد شد.
  • پرداخت هزینه تنها از طریق وبسایت انجام خواهد گرفت یا با هماهنگی میتوانید بصورت کارت به کارت نسبت به پرداخت هزینه اقدام نمایید.
  • رسید پرداختی به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

مرحله چهارم: بررسی، تست و تحویل جاروبرقی تعمیر شده

در این مرحله متخصصین بخش بررسی دستگاه شما را بررسی خواهند کرد و از صحت کارکرد آن مطمئن خواهند شد ، سپس جارو برقی برای ارسال مجددا به پیک تعمیر خانه تحویل داده خواهد شد. جاروبرقی به آدرسی که شما هنگام درخواست رزرو نوبت تعمیر در فرم مورد نظر تکمیل کردید ارسال خواهد شد ، هنگام دریافت جاروبرقی به نکات زیر دقت فرمایید.

  • جاروبرقی و رسید خدمات (فاکتور) را تحویل بگیرید.
  • از پرداخت هزینه های اضافه به پیک تعمیرخونه خودداری کنید.
  • در صورت وجود هرگونه مشکل سریعا با پشتیبانی تعمیرخونه تماس بگیرید.
  • اگر در مدت زمان ذکر شده در فاکتور به جهت تست دستگاه مجددا عیب قبلی خود را پیدا کرد سریعا با پشتیبانی تماس بگیرید.
  • مرحله ششم نظرسنجی برای کیفیت خدمات
  • پس از تحویل دستگاه به جهت نظرسنجی با شما تماس خواهیم گرفت تا به تکنسین ها ، نحوه برخورد افراد و کیفیت خدمات رسانی ما امتیاز دهید. نظرات ، پیشنهادات و انتقادات شما برای ما مهم است و در بهبود کیفیت خدمات رسانی از نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما بهره خواهیم برد.

فرایند تعمیرات جاروبرقی در کوتاه ترین زمان ممکن انجام خواهد شد برای اطلاع از وضعیت دستگاه خود میتوانید از طریق وبسایت تعمیرخونه > بخش حساب کاربری > پیگیری سفارش اقدام نمایید. همچنین شما میتوانید از ۳ روش نسبت به تعمیر جاروبرقی معیوب خود اقدام کنید درخواست آنلاین تعمیرکار ، رزرو نوبت بصورت تلفنی و مراجعه حضوری به شعب تعمیرخونه ، در خدمتتان هستیم.

نکات مهم در فرایند تعمیرات جاروبرقی

فرایند تعمیرات جاروبرقی با برند های مختلف مشابه یکدیگر میباشد اما باید نکاتی را بخاطر بسپارید:

  • هنگام تماس برای رزرو نوبت یا درخواست آنلاین ، اطلاعات درخواستی را بصورت صحیح وارد نمایید.
  • جهت پیگیری سریع و آسان فرایند تعمیر در سایت تعمیرخونه ثبت نام کنید.
  • پس از ثبت نام در قسمت اطلاعات کاربری اطلاعات خواسته شده را تکمیل و ایمیل معتبر خود را وارد نمایید.
  • پیک تعمیرخونه در زمان و تاریخ اعلام شده شما در محل حضور یافته و دستگاه را تحویل خواهد گرفت و پس از تعمیر مجددا به شما تحویل خواهد داد.
  • درصورت مغایرت آدرس دریافت و تحویل دستگاه هنگاه رزرو نوبت گزینه مورد نظر را انتخاب و آدرس تحویل را وارد نمایید.
  • پس از بررسی و عیب یابی هزینه تعمیر به شما اعلام خواهد شد و برای ادامه فرایند باید از طریق وبسایت تعمیرخونه نسبت به پرداخت هزینه تعمیر جاروبرقی اقدام نمایید.
  • هیچ هزینه ای از شما هنگام رزرو نوبت یا مراجعه پیک تعمیرخونه دریافت نخواهد شد.
  • فاکتور خدمات ارائه شده همراه با دستگاه به شما تحویل داده خواهد شد و از طریق ایمیل نیز برای شما ارسال خواهد شد.
  • جهت تسریع فرایند نسبت به منطقه شما فرایند تعمیرات در نزدیک ترین شعبه تعمیرخونه به شما انجام خواهد گرفت.
  • بعد از تحویل دستگاه با شما در ارتباط خواهیم بود و نظر شما را نسبت به عملکرد تکنسین ها و فرایند تعمیر جاروبرقی جویا خواهیم شد ، انتقادات و پیشنهادات شما موجب بهبود کیفیت و خدمت رسانی به شما خواهد بود.

سوالات متداول در حوزه تعمیرات جاروبرقی

تعمیرکار جاروبرقی در تعمیرخونه افرادی با تخصص و دانش هستند که با آموزش ها و تجارب سال های زیاد کار در این حوزه با دقت خاصی از سوی مجموعه تعمیرخونه کنار هم جمع شده و تشکیل خانواده ای بزرگ را داده اند ، برخی از سوالات شما در حوزه تعمیرات جاروبرقی توسط تعمیرکاران ما پاسخ داده شده اند.

خرطومی و دسته جاروبرقی من خراب شده است و نمونه آن را پیدا نکرده ام، چیکار باید کنم ؟

تعمیرکار جاروبرقی : برخی از جاروبرقی ها که دکمه های خاموش و روشن و کنترل مکش آن روی دسته میباشد در صورت خرابی باید جایگزین شوند ، اما برخی از این مدل جاروبرقی ها قطعات کمیابی دارند و یا بعلت هزینه بالای این قطعات خرید خرطومی و دسته آن ها به صرفه نیست ، اکثر قطعات جاروبرقی های مختلف در فروشگاه تعمیرخونه موجود میباشد ، اما در صورت گران بودن این مدل خرطومی و دسته میتوانید از راهکاری که برای اولین بار در ایران توسط متخصصان تعمیرخونه ابداع شده است استفاده کنید. (ولومی کردن جاروبرقی)

ولومی کردن جاروبرقی

جاروبرقی هایی که خاموش و روشن شدن و کنترل مکش آن ها از روی دسته آن انجام میشود ، در صورت خرابی دسته یا خرطومی آنها بدلیل هزینه بالای تعویض یا کمیاب بودن صرفه اقتصادی برای اکثر افراد ندارد ، و در اینجا ایده ولومی کردن جاروبرقی به ذهن متخصصان تولید برد تعمیرخونه  رسید و پس از تلاش های فراوان این امکان را محقق کردند.

متخصصین تعمیرخونه برد مخصوصی را طراحی کردند که توسط آن و بدون تغییر موتور جاروبرقی یا سایر اجزاء آن امکان قراردادن ولوم (کلید پیچشی که روی اکثر جاروبرقی های معمول بازار قرار داشته و امکان خاموش ، روشن و تنظیم قدرت مکش جاروبرقی را میدهد) روی جاروبرقی به ما میدهد ، با هزینه ای بسیار کم میتوانید جاروبرقی خود را ولومی کرده و پس از آن میتوانید از خرطومی ها و دسته های رایج و ارزان قیمت بازار برای جاروبرقی خود استفاده کنید.

ولومی کردن جاروبرقی هیچگونه تاثیری در کاهش یا افزایش قدرت موتور جاروبرقی نخواهد داشت و هیچ یک از اعضای داخلی جاروبرقی تغییر نخواهد کرد ، فقط یک ولوم به جاروبرقی شما اضافه خواهد شد و با استفاده از آن قادر خواهید بود تا فرایند خاموش/روشن و کنترل قدرت مکش دستگاه خود را تنظیم و از دسته ها و خرطومی های معمولی که قیمت مناسب تری دارند استفاده کنید.

دلیل ضعیف شدن مکش جاروبرقی چیست و چگونه میتوان از آن جلوگیری کرد؟

تعمیرکار جاروبرقی : دلایل متعددی میتواند باعث کاهش قدرت مکش جاروبرقی شما شود ، برخی از قسمت ها را میتوانید خودتان در منزل مورد بررسی قرار دهید و درصورت عدم حل مشکل باید توسط تعمیرکار جاروبرقی مورد بررسی قرار بگیرد.

راه حل بررسی و حل مشکل مکش ضعیف جاروبرقی : 

  • اولین مورد برای بررسی میزان پر بودن پاکت (کیسه) جاروبرقی است ، درصورت پر بودن کیسه جاروبرقی به میزان سه چهارم ظرفیت آن باید کیسه را تعویض و یا خالی کنید.
  • دسته جاروبرقی را از جهت انسداد (گرفتگی) آن مورد بررسی قرار دهید و درصورت گرفتگی آن را رفع کنید.
  • خرطومی جاروبرقی را بررسی کنید تا اگر در مسیر آن گرفتگی ایجاد شده است آنرا رفع کنید.
  • ظاهر خرطومی را مورد بررسی قرار دهید تا از پاره نبودن یا ترک نداشتن آن مطمئن شوید ، در صورت وجود پارگی یا ترک میتواند باعث کاهش مکش جاروبرقی شود.
  • فیلتر های جاروبرقی را هر ماه یک یا دوبار باید تمیز کنید. (در صورت خرابی تعویض کنید)
  • ممکن است برس جاروبرقی شما با تجمع آشغال ها گرفته باشد ، آنرا بررسی کنید.

اگر موارد بالا را بررسی کردید ولی دستگاه شما همچنان مکش ضعیفی دارد باید توسط تعمیرکاران مجرب مورد بررسی قرار بگیرد. تماس با تعمیرخونه ، درخواست آنلاین نوبت تعمیرات جاروبرقی

علت خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی چیست و چگونه این مشکل را برطرف کنم؟

تعمیرکار جاروبرقی : خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی میتواند توسط عوامل متعددی صورت بگیرد ، برخی از این عوامل را مورد بررسی قرار میدهیم.

  • دلیل عمده مشکل خاموش شدن جاروبرقی اشکال در سیستم برق یا سیم کشی آن است.
  • اگر جاروبرقی به مدت زیاد روشن مانده و کار کند موتور آن بیش از حد داغ شده و خاموش خواهد شد.
  • برخی جاروبرقی ها دارای سنسور وضعیت و سنسور دما هستند و با بالا رفتن دما موتور جاروبرقی فعال شده و جاروبرقی را خاموش کرده تا دمای موتور به حالت عادی رفته و از سوختن آن جلوگیری شود.
  • اگر جاروبرقی شما در فواصل کوتاه مکرر خاموش/روشن میشود مشکل از دوشاخه برق یا پریز برق میباشد.

سوالات متداول در مورد مشکلات رایج جاروبرقی و روش رفع آن:

  • موتور جاروبرقی صدای زیادی دارد ، آیا طبیعی است یا خراب شده؟
  • جاروبرقی من روشن نمیشود ، چیکار باید انجام بدم؟
  • جاروبرقی بیش از حد داغ میشود ، چگونه از داغ شدن جاروبرقی جلوگیری کنیم؟
  • علائم سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
  • علت خاموش شدن جاروبرقی در حین کار چیست؟
  • علت بوی بد جاروبرقی چیست و چگونه جاروبرقی را تعمیر کنیم؟
  • علت بوی سوختگی جاروبرقی چیست؟
  • آب رفتن در موتور جاروبرقی، اگر موتور جاروبرقی آب رفت چکار کنیم؟

برای تمامی موارد ذکر شده مقالات مربوطه با جزئیات کامل در مجله تعمیرخونه برای شما عزیزان آماده شده است. شما میتوانید با مراجعه به مجله تعمیرخونه و مشاهده مقالات مربوط به جاروبرقی خود تمامی اطلاعات مربوط به نحوه استفاده، آموزش خرید، تعمیرات لوازم خانگی و موارد مفید بیشتری برخودار شوید.


نکات مهم هنگام خرید جاروبرقی

  • پیش از خرید جاروبرقی از صحت فروشگاه و ضمانت دار بودن دستگاه مطمئن شوید.
  • میزان تحرک و انعطاف پذیر بودن دستگاه را در حین حرکت بررسی کنید.
  • برس جارو را برای استفاده در کناره های دیوار ها بررسی کنید.
  • دسته جاروبرقی باید قابلیت تنظیم ارتفاع را برای استفاده افراد مختلف متناسب با قد داشته باشد.
  • برخی از جاروبرقی ها چند کاره هستند و قابلیت تمیز کردن سطوح خیس و جمع آوری آب را دارا هستند.
  • اگر قصد خرید جاروبرقی هوشمند یا ربات های تمیز کننده را دارید به قسمت های مختلف خانه دقت کنید ، این مدل از جارو ها قابلیت چندانی در تمیزکردن گوشه و کنار ها ندارند.
  •  به توان مصرفی جاروبرقی دقت کنید ، سعی کنید جاروبرقی با توان مصرفی پایین و قدرت موتور مناسب خریداری کنید.
  • قدرت موتور جاروبرقی بسیار مهم است ، اگر در مکان های بزرگ که در مدت زمان کوتاه نیاز به استفاده مکرر از جاروبرقی را دارند هستید حتما جاروبرقی با قدرت بالاتر و حجم مخزن بالاتر تهیه کنید.
  • سایز جاروبرقی بستگی به حجم مخزن آن دارد ، جاروبرقی را متانسب با محل استفاده آن خریداری نمایید.
  • جاروبرقی هایی که خاموش/روشن شدن و تنظیم مکش آنها از روی دسته آن انجام میشود یا لمسی هستند ، در صورت خرابی هزینه تعویض آنها بیشتر از مدل مشابه معمولی آن ها هست.
  • برند جاروبرقی بسیار مهم است ، از خریداری برند های بی کیفیت بپرهیزید.
  • جاروبرقی یک وسیله الکترونیکی است و ممکن است خراب شود ، از موجود بودن قطعات مختلف آن مطمئن شوید.

نکات مهم هنگام استفاده جاروبرقی

  • بیش از ۱۵ دقیقه از جارو برقی بصورت مداوم استفاده نکنید.
  • قبل از جارو کردن زباله های بزرگ را جمع آوری کنید.
  • زباله های نم دار ، زباله های تیز و برنده و شاخ برگ فیلتر سیگار یا ته سیگار روشن را جارو نکنید.
  • فیلتر های جاروبرقی را ماهیانه یک یا دو مرتبه بررسی و تمیز نمایید تا از کاهش قدرت مکش آن جلوگیری کنید.
  • کیسه های جاروبرقی را بررسی کنید تا اگر به میزان حداکثر سه چهارم از ظرفیت آن پر شده اند ، آنها را تعویض یا خالی کنید.
  • اگر از کیسه های یکبار مصرف استفاده کنید راحت تر و بهتر است و برای سلامتی شما نیز مفید تر است.
  • ماهیانه یکبار قطعات قابل جدا شدن را باز کرده و با دستمال نم دار آنها را تمیز نمایید ، این کار موجب افزایش طول عمر دستگاه و کاهش خرابی های متعدد خواهد شد.
  • جاروبرقی هایی که قابلیت مکش آب ندارند را در سطوح خیس استفاده نکنید ، این کار باعث آسیب رساندن به موتور جارو خواهد شد.
  • هرگونه تغییری صدای ناگهانی در جاروبرقی احساس کردید آنرا خاموش کرده و به تعمیرکار اطلاع دهید.
  • در صورت خیس شدن موتور جاروبرقی سریعا آن را خاموش کرده و دوشاخه را از پریز برق جدا کنید.
  • اگر از جاروبرقی های هوشمند استفاده میکنید باید بیشتر مراقب باشید ، بدلیل قیمت بالاتر و ظرافت بیشتر آسیب پذیر تر هستند ، در مکان های که دارای اختلاف ارتفاع هستند استفاده از این مدل جاروبرقی ها خطرناک است.
  • جاروبرقی را در دسترس کودکان قرار ندهید.

نمایندگی های تعمیرخونه در تهران

تعمیرخونه شعب نمایندگی تعمیرات جاروبرقی در شمال ، جنوب ، شرق و غرب تهران را برای سهولت شما راه اندازی کرده تا شما عزیزان بتوانید به آسانی نسبت به تعمیر برند های مختلف جاروبرقی خود اقدام کنید.

تعمیر جاروبرقی در جنوب تهران

نازی آباد ، یاخچی آباد ، ولیعصر ، گمرک ، یافت آباد ، جمهوری ، آزادی ، وحدت ، بهارستان ، پارک شهر و …

تعمیر جاروبرقی در غرب تهران

تهرانسر ، فرهنگیان ، گلستان ، چیتگر ، اکباتان ، ستاری ، شهران ، پونک ، فردوس ، آریا شهر ، اشرفی اصفهانی و …

تعمیر جاروبرقی در شرق تهران

سید خندان ، رسالت ، فرجام ، امامت ، حکیمیه ، لواسانات ، تهرانپارس ، نارمک ، زین الدین ، استخر ، پیروزی و …

تعمیر جاروبرقی در شمال تهران

سعادت آباد ، محمودیه ، تجریش ، فرشته ، الهیه ، اقدسیه ، پاسداران ، کامرانیه ، فرمانیه ، میرداماد ، شهرک غرب و …


وبسایت تعمیرخونه

تعمیر جاروبرقی توسط  مجموعه تخصصی تعمیرات ” تعمیرخونه “ که با تکیه بر کادر مجرب و آموزش دیده خود ، آماده ارائه خدمات به همشهریان عزیز در استان تهران میباشد. برای درخواست تعمیرات و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق صفحه اصلی وبسایت تعمیرخونه و یا بخش درخواست تعمیرات جهت رزرو نوبت اقدام فرمایید.

شما عزیزان میتوانید هرگونه انتقاد ، پیشنهاد و سوال درمورد مشکلات پیش آمده برای دستگاهتان را از طریق بخش نظرات واقع در انتهای صفحه از کارشناسان ما بپرسید تا در کوتاه ترین زمان پاسخ خود را دریافت کنید همچنین میتوانید از مطالب و آموزش های ویدیویی تعمیرخونه در کانال آپارات تعمیرخونه دیدن فرمایید.

 

باشگاه مشتریان تعمیرخونه

افرادی که قبلا از تعمیرخونه خدمات تعمیرات جاروبرقی استفاده کرده اند میتوانند با پر کردن این فرم، بصورت کاملا رایگان پاکت جاروبرقی از ما دریافت کنند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

۴.۶/۵ - (۲۲ امتیاز)

۱۹ نظر

  • سلام و خسته نباشید درمورد تعمیرات لوازم خانگی سوال داشتم میخواستم بدونم برای تعمیرات جاروبرقی چندروز زمان لازم هستش ؟موتورش سوخته و اینکه چقدر هزینه اش میشه ؟

    • سلام ، برای تعمیر جاروبرقی که موتورش سوخته یک الی دو روز بستگی به این که موتور رو تعویض کنیم یا با دستگاه های اتوماتیک براتون مجددا سیم پیچی کنیم ، درمورد هزینه هم با توجه به برند جاروبرقی هزینه متفاوت هست ، هر سوال دیگه ای داشتید همکارانم در بخش پشتیبانی در خدمت شما هستند.

      شماره تماس پشتیبانی : ۰۲۱۴۴۴۳۶۶۰۲

  • سلام , وقت بخیر
    مکش جاروبرقی من کم شده و کارهایی که گفتید رو انجام دادم ولی تاثیری نداشت چیکار باید انجام بدم؟؟؟

    • سلام ، آقا نیما برای درخواست تعمیر جاروبرقی باید از طریق صفحه درخواست تعمیرکار درخواست خودتون رو ثبت کنید و پیک تعمیرخونه میاد و جاروبرقی تون رو تحویل میگیره و متخصصان ما براتون تعمیر میکنن و خدمتتون تحویل میدن.

    • سلام ، ببینید تا یک یا دوسال گذشته میشد گفت نه به صرفه نیست ، ولی الان با این وضع قیمت ها بله به صرفه هست ، ولی باید دقت بشه که اگر موتور تعویض میشه جنس اورجینال باشه یا مجددا توسط دستگاه های اتوماتیک سیم پیچی بشود.

      سیم پیچی به روش دستی اصلا خوب نیست و بعد از مدتی مجددا امکان سوختنش هست.

      با همکارانم در پشتیبانی برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد تعمیرات جاروبرقی در تماس باشید.

    • سلام ، هزینه تعمیر جاروبرقی به عوامل مختلفی بستگی داره ، مشکل جاروبرقی چی باشه ، قطعات ورجینال استفاده بشه یا قطعات معمولی و عوامل مختلفی ، برای اطلاعات بیشتر با پشتیبانی در تماس باشید

  • سلام
    موتور جاروبرقی من سالم هستش ولی بدنه به دلیل داغ شدن آب شده میخواستم بدونم میشه بدنه رو کامل عوض کرد و هزینهحدودا چقدر میشه ؟

  • سلام ودورود برشما،میخواستم بدونم چرا انگام استفاده از جارو برقی ،جارو برقی یه دفعه خاموش میشه ،ایرادش از چیه،؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *