تعمیر چرخ گوشت در تهران

عمیرخونه شعب نمایندگی تعمیر چرخ گوشت در شمال ، جنوب ، شرق و غرب تهران را برای سهولت شما راه اندازی کرده تا شما عزیزان بتوانید به آسانی نسبت به تعمیر چرخ گوشت خود اقدام کنید. علاوه بر تهران نمایندگی های تعمیر چرخ گوشت در شهر های کرج، قزوین، فردیس، اندیشه، شهر قدس، شهریار، پردیس، لواسانات، دماوند، رودهن و بومهن آماده خدمات رسانی به شما عزیزان میباشند.

تعمیر چرخ گوشت در تهران

چرخ گوشت از جمله لوازم اصلی خانه هر کدبانوی ایرانی محسوب میشود که در طول زمان و با استفاده زیاد ممکن است این دستگاه دچار مشکلاتی بشود. ما در تعمیرخونه آموزش استفاده صحیح و نحوه برطرف کردن مشکلات لوازم خانگی ازجمله چرخ گوشت را برای شما عزیزان آماده کردیم که میتوانید با مشاهده این مقالات از بروز مشکلات برای دستگاه خود جلوگیری کنید. اگر چرخ گوشت شما دچار مشکل شده است پیشنهاد میکنیم برطرف کردن مشکل چرخ گوشت خود را به تعمیرخونه بسپارید.

ما در تعمیرخونه تعمیر غیرحضوری و تعمیر در منزل را برای شما عزیزان فراهم کردیم و شما با توجه به شرایط خود میتوانید یکی از روش های تعمیر چرخگوشت را انتخاب کنید. در روش غیرحضوری شما پس ثبت درخواست تعمیرکار منتظر پیک رایگان تعمیرخونه خواهید بود تا دستگاه شما را تحویل گرفته و پس از تعمیر مجددا درب منزل به شما تحویل دهد. در روش حضوری تعمیر چرخ گوشت شما در منزل یا محل کارتان انجام خواهد گرفت.

کلیه لوازم خانگی و برقی تعمیر شده توسط مجموعه تعمیرخونه شامل ۶ ماه ضمانت نامه معتبر تعمیرات خواهند بود و ما موظفیم در صورت بروز هرگونه ایرادی در دستگاه آن را بصورت رایگان برای شما عزیزان تعمیر کنیم. پس نگران نباشید چون تعمیر تخصص ماست!

هزینه تعمیر چرخ گوشت در تهران

هزینه تعمیرات چرخ گوشت شما با توجه به برند دستگاه، میزان و نوع خرابی متغیر است ولی ما در تعمیرخونه با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت چرخگوشت شما را تعمیر خواهیم کرد. همچنین در صورا خرابی قطعات مصرفی چرخ گوشت میتوانید قطعات و لوازم مصرفی را با قیمت مناسب و کیفیت عالی از فروشگاه تعمیرخونه تهیه کنید.

خدمت قیمت به تومان
هزینه تعمیر موتور چرخ گوشت ۴۰۰.۰۰۰ تا ۷۰۰.۰۰۰
هزینه تعویض موتور چرخ گوشت ۵۰۰.۰۰۰ تا ۸۰۰.۰۰۰
هزینه تعویض چرخ دنده ۵۰.۰۰۰ تا ۲۵۰.۰۰۰
هزینه تعویض قطعات مصرفی رایگان + هزینه قطعه

نمایندگی های تعمیرات چرخ گوشت در تهران

تعمیرخونه شعب نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت در شمال ، جنوب ، شرق و غرب تهران را برای سهولت شما راه اندازی کرده تا شما عزیزان بتوانید به آسانی نسبت به تعمیر برند های مختلف ایرانی و خارجی چرخ گوشت خود اقدام کنید.

تعمیر چرخگوشت در جنوب تهران

نازی آباد ، یاخچی آباد ، ولیعصر ، گمرک ، یافت آباد ، جمهوری ، آزادی ، وحدت ، بهارستان ، پارک شهر

تعمیر چرخگوشت در غرب تهران

تهرانسر ، فرهنگیان ، گلستان ، چیتگر ، اکباتان ، ستاری ، شهران ، پونک ، فردوس ، آریا شهر ، اشرفی اصفهانی

تعمیر چرخگوشت در شرق تهران

سید خندان ، رسالت ، فرجام ، امامت ، حکیمیه ، لواسانات ، تهرانپارس ، نارمک ، زین الدین ، استخر ، پیروزی

تعمیر چرخگوشت در شمال تهران

سعادت آباد ، محمودیه ، تجریش ، فرشته ، الهیه ، اقدسیه ، پاسداران ، کامرانیه ، فرمانیه ، میرداماد ، شهرک غرب

تعمیرخونه بعنوان یکی از نمایندگی های معتبر تعمیرات چرخ گوشت از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب تهران با کادری با تجربه آماده ارائه خدمات به شما عزیزان میباشد. برای درخواست تعمیرات انواع چرخگوشت در شهر تهران با تضمین کیفیت و قیمت مناسب و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق صفحه اصلی وبسایت تعمیرخونه و یا بخش درخواست تعمیرات جهت رزرو نوبت اقدام فرمایید.


چه زمانی برای سرویس یا تعمیر چرخ گوشت اقدام کنیم؟

با مشاهده هرکدام از موارد زیر ، شما نیاز به تعمیرکار خواهید داشت:

  • داغ شدن بیش از حد
  • دستگاه به خوبی کار نمیکند
  • خاموشی دستگاه در حین کار
  • دستگاه به درستی کار نمیکند
  • گوشت چرخ شده خشک است
  • گوشت چرخی خارج نمیشود
  • چرخ گوشت جرقه میزند
  • تیغه های دستگاه کند شده
  • چرخ گوشت روشن نمیشود
  • چرخ گوشت کند شده
  • کلید ها کار نمیکند
  • صدای زیاد هنگام کار

چرخ گوشت روشن نمیشود

برخی عوامل متعدد باعث روشن نشدن چرخ گوشت خواهند شد ،این دستگاه مصرف برق بالایی دارد و در بعضی مواقع با فشار زیادی که به سیستم برق می آورد موجب سوختن سیم های پریز برق یا خرابی دوشاخه خود میشود ، باید این موارد را بررسی و از صحت آنها مطمئن شوید.

موارد دیگری مانند کلید پاور دستگاه در صورت خرابی موجب روشن نشدن دستگاه خواهد شد ، همچنین ممکن است اتصالات داخلی دستگاه دچار خرابی شده باشد یا حتی موتور چرخ گوشت سوخته باشد ، برای عیب یابی و تعمیرات برند های مختلف چرخ گوشت از طریق وب سایت تعمیرخونه اقدام به ثبت درخواست تعمیرکار نمایید.

صدای بیش از حد چرخ گوشت > تعمیر چرخگوشت

در حالت عادی چرخ گوشت دستگاهی پر صدا است و صدای زیاد آن نشان دهنده توان بالای دستگاه است ، اما در برخی شرایط پس از گذشت مدت زمانی صدای دستگاه به شکل غیر عادی بالا رفته یا صدای ناهنجار از خود در حین کار تولید میکند. در این مواقع باید دستگاه توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی شود ، مواردی که باید توسط تعمیرکاران مورد بررسی قرار بگیرند به شرح زیر است:

  • بررسی شکستگی تیغه ها
  • بررسی چرخ دنده ها
  • بررسی گریس دستگاه
  • بررسی موتور چرخ گوشت
  • بررسی تیغه های چرخ گوشت
  • بررسی یاتاقان ها

در برخی موارد استفاده از گوشت های استخوان دار یا گوشت های منجمد موجب شکستی تیغه ها یا ایجاد صدای غیر عادی در دستگاه خواهد شد در مقاله مشکلات رایج چرخ گوشت مواردی را که موجب خرابی چرخ گوشت و نحوه نگهداری صحیح این دستگاه است را کامل توضیح دادیم.

چرخ گوشت کند شده است > تعمیر چرخگوشت

یکی از مهم ترین و رایج ترین مشکلات چرخگوشت ، کند شدن تیغه آن است که سبب میشود تا گوشت به میزان دلخواه چرخ نشود اما موارد دیگری هم میتواند مانند توان دستگاه و گوشت استفاده شده ، گرم یا سرد بودن گوشت ، استخوان داشت گوشت موجب کند شدن و خوب چرخ نشدن خواهد شد.

همچنین استفاده طولانی مدت از دستگاه موجب فشار آمدن و داغ شدن دستگاه خواهد شد و کارایی آن را پایین می آورد ، از دلایل دیگر کند شدن چرخ گوشت میتوان به استفاده از گوشت های دارای چربی زیاد اشاره کرد ، اما اغلب کند شدن تیغه های چرخ گوشت دلیل کند شدن آن است.

کلید های چرخ گوشت کار نمیکند > تعمیر چرخگوشت

باید پایانه های کلید مورد بررسی قرار بگیرد و در صورت خرابی تعویض شود ، اما در برخی موارد کلید سالم است و روشن نشدن دستگاه به دلایل گوناگون دیگری اتفاق می افتد اگر کلید چرخ گوشت شما سالم است اما چرخ گوشت کار نمیکند باید توسط تعمیرکار بررسی و عیب یابی شود.

گوشت هنگام چرخ شدن خارج نمیشود

کند شدن تیغه چرخ گوشت میتواند باعث بروز این اشکال در دستگاه شود. همچنین وجود رگ و پی (چربی) نیز میتواند از دلایل بیرون نیامدن گوشت در حین فرایند چرخ کردن باشد. یکی از راهکار های مفید برای جلوگیری از انجام این اتفاق استفاده از تکه های بسیار کوچک نان هنگام چرخ کردن است. همچنین هر چند وقت یکبار تیغه های دستگاه را تیز کنید.

گوشت چرخ شده در دستگاه خشک است

اگر پس از چرخ شدن گوشت حس کردید گوشت خشک شده است قطعا دستگاه شما ایراد دارد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و رفع عیب شود ، خشک شدن گوشت در فرایند چرخ کردن میتواند به سبب وجود اصطحکاک در دستگاه باشد. چند مورد را بررسی کنید:

  • مقدار گوشتی که برای چرخ کردن در چرخ گوشت میریزید را کمتر کنید.
  • از چرخ کردن گوشت یخ زده با دستگاه پرهیز کنید.
  • هنگام فرایند چرخ کردن کمی روغن خوراکی به همراه گوشت بریزید تا راحت تر چرخ شود.

اگر مشکل خشک بودن گوشت حل نشد باید به تعمیرکار مراجعه و نسبت به تعمیر چرخ گوشت اقدام کنید.

موتور چرخ گوشت جرقه میزند

برخی از جرقه زدن موتور چرخ گوشت در هنگام کار شاکی هستند این ایراد ممکن است بدلیل وجود اتصالی در قسمتی از دستگاه باشد پس باید به تعمیرکار مراجعه کنید و تعمیرکار قسمت های مختلف دستگاه را مورد بررسی قرار دهد و مشکل را رفع کند. مواردی که ممکن است موجب بروز این مشکل در چرخگوشت بشوند:

  • اتصالی سیم ها در چرخگوشت
  • وجود اصطحکاک
  • وجود رطوبت در دستگاه
  • وجود جرم زیاد درون دستگاه

دستگاه در حین کار خاموش میشود

اگر چرخ گوشت شما در حین کار خاموش میشود به دلیل فشار بیش از حدی است که به دستگاه وارد کردید و سنسور های دمای دستگاه برای جلوگیری از سوختن موتور ، چرخ گوشت را تا زمان خنک شدن خاموش نگه میدارند ، اما اگر چندین مرتبه دستگاه هنگام کار خاموش میشود مشکل از سنسور دمای دستگاه یا اتصالات داخلی آن است و باید توسط تعمیرکار بررسی و تعمیر شود.


نکات مهم هنگام استفاده از چرخ گوشت

با استفاده صحیح از هر دستگاهی میتوایند علاوه بر افزایش طول عمر دستگاه از هدر رفت سرمایه خود برای تعمیرات متعدد دستگاه نیز جلوگیری کنید ، چرخ گوشت های امروزی که در مدل های مختلف  و برند های متفاوتی مانند پراس خزر ، پاناسونیک ، بوش  و سایر برند های تولید کننده چرخ گوشت ساخته و به بازار عرضه میشوند ، با تغییر و تحولات بازار ارز قیمتها بسیار بالا رفته و در صورت خرابی به هر دلیل امکان تعویض و خرید مجدد چرخ گوشت برای برخی افراد وجود نداشته و به صرفه نخواهد بود. همچنین تعمیر چرخ گوشت نیز امری حساس و نیازمند تجربه و تخصص کافی است تا از بروز مجدد مشکل و هزینه های بیشتر جلوگیری شود.

ریز کردن قطعات گوشت

برای افزایش طول عمر چرخ هنگام چرخ کردن گوشت، قطعات آن را تا آنجا که ممکن است ریز کرده و به‌صورت یکنواخت و با حداقل فشار به چرخ‌گوشت کار کنید. برش های بزرگ علاوه بر اینکه با فشار وارد محفظه چرخ گوشت می شوند، باعث می شوند فشار زیادی به موتور دستگاه وارد شود.

استفاده مناسب

عدم استفاده از دستگاه برای چرخ کردن مواد غیر گوشتی موجب افزایش طول عمر دستگاه و کاهش خرابی و کند شدن تیغه های آن خواهد شد ، برای چرخ کردن حبوبات یا مواد دیگر بهتر است از چرخ گوشت استفاده نکنید تا از تعمیرات مکرر چرخ گوشت جلوگیری کنید.

استفاده طولانی مدت

هرگز چرخ گوشت را بیش از حد روشن نگذارید و به جهت افزایش طول عمر دستگاه از وارد کردن فشار بیش از حد به آن جلوگیری کنید همچنین چرخگوشت را بدون گوشت روشن نگذارید. این کار موجب می شود تا دور موتور دستگاه بالا برود و موجب افزایش گرما و فرسودگی قطعات موتور شود.

برای جلوگیری از تعمیر چرخگوشت پیاز را با گوشت چرخ نکنید!

هنگام چرخ کردن گوشت به آن پیاز اضافه نکنید ، آب خارج شده از پیاز هنگام چرخ شدن ممکن است وارد موتور شده و موجب اتصالی یا خرابی و فرسودگی قطعات در طولانی مدت شود.

برق چرخ گوشت

نکات مربوط به تامین برق چرخ گوشت را رعایت کنید ، این دستگاه بسیار پر مصرف بوده و باید پریز برقی با سیم های قوی تر برای اتصال آن انتخاب و استفاده کنید.

تمیز کردن چرخ گوشت

چرخ گوشت را بلافاصله بعد از استفاده و چرخ کردن گوشت تمیز کنید زیرا چربی به قطعات چرخ گوشت چسبیده و به مرور زمان سخت تر پاک خواهد شد. همچنین برای تمیز کردن چرخ گوشت، یک تکه نان درون چرخ گوشت بیندازید تا چربی و تکه گوشت های باقیمانده درون چرخ گوشت از آن خارج شود.

سپس بخش های مختلف چرخ گوشت را جدا کنید. برای این کار فراموش نکنید که ابتدا بایستی چرخ گوشت را از برق خارج کنید. سپس قطعات جدا شده چرخ گوشت را درون ظرفی پر از آب و مواد شوینده بخیسانید تا چربی آن به طور کامل رفع شود. سپس قطعات چرخ گوشت را از محلول شوینده خارج کنید و با کمک ابر مخصوص ظرفشویی به خوبی بشویید.

در آخرین مرحله تمامی قطعات چرخ گوشت را به خوبی خشک کرده در جای خود قرار دهید.

جابجایی چرخ گوشت در حین کار

به شما توصیه میکنیم تا حد ممکن از جابجایی متعدد چرخ گوشت در حین کار پرهیزک کنید و هنگام بلند کردن آنرا با سیم بلند نکنید و از ضربه خوردن دستگاه در حین جا به جایی خودداری کنید.

چند نکته مهم هنگام خرید چرخ گوشت

مهم‌ترین ویژگی‌های چرخ‌گوشت قدرت موتور و سیستم چرخش معکوس آن است. هنگام انتخاب چرخ‌گوشت به میزان قدرت و توان موتور آن توجه کنید. از دیگر فاکتورهایی که باید در هنگام خرید به یاد داشته باشین، میزان چرخ کردن گوشت در واحد زمانه. امروزه چرخ گوشت های جدید میتونن دست کم ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ گرم گوشت رو به راحتی در یک دقیقه چرخ کنن. تعداد قطعه های داخل هم مهم هستن همچنین برای تمیز کردن دستگاه باید قطعات آن را بتوان به آسانی جدا نمود توجه به این نکات هنگام خرید چرخ گوشت بسیار مهم است.

هنگام خرید چرخ گوشت دقت کنید تیغه ها و صفحات برش درون دستگاه ضدزنگ باشد ضد زنگ بودن این قطعات مانع از زنگ زدن و فرسودگی بعد از شستن خواهد شد. همچنین اگر آلیاژ قطعات و تیغه های دستگاه مناسب نباشد و به اندازه کافی تیز نباشد هنگام چرخ کردن باعث له شدن گوشت شما هنگام چرخ کردن می شود.

شما عزیزان میتوانید هرگونه انتقاد ، پیشنهاد و سوال درمورد مشکلات پیش آمده برای دستگاهتان را از طریق بخش نظرات واقع در انتهای صفحه از کارشناسان ما بپرسید تا در کوتاه ترین زمان پاسخ خود را دریافت کنید همچنین میتوانید با مشاهده سوالات دیگر همراهان عزیز وبسایت تعمیرخونه از نظرات و تجربیات این عزیزان برخوردار شوید.

۴.۷/۵ - (۸ امتیاز)

۴ نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *