بهترین مارک جاروبرقی در سال 2020

برای خرید جاروبرقی فاکتور های مختلفی را باید مدنظر داشته باشید اینکه صرفا به دنبال بهترین مارک های جاروبرقی باشید کافی نیست ، ممکن است جاروبرقی های مارک های مطرح جهان مانند بوش ، فیلیپس ، ال جی ، سامسونگ و دیگر برند های معروف کیفیت بالایی داشته باشند اما قیمت بسیار بالایی نیز دارند ، در این مقاله سعی داریم تا بهترین مارک های جاروبرقی در سال ۲۰۲۰ را به شما معرفی کنیم با ما همراه باشید.

برای اینکه بتوانید یک خرید خوب انجام بدید و از آن رضایت کامل را داشته باشید باید علاوه بر مارک جاروبرقی ، نیاز سنجی دقیقی از شرایط خانه یا محل استفاده جاروبرقی انجام دهید تا بتوانید مناسب ترین جاروبرقی ممکن را انتخاب و خرید نمایید. در ادامه با نقد و بررسی برترین برند های موفق جاروبرقی در جهان و ویژگی های هریک از آنها آشنا خواهید شد و با مطالعه این مقاله میتوانید بهترین جاروبرقی را برای نیاز خود انتخاب کنید.

 

بهترین مارک جاروبرقی در سال ۲۰۲۰ کدام است ؟ بوش یا فیلیپس یا ال جی یا سامسونگ

بهترین مارک جاروبرقی در سال 2020

فاکتور های مختلفی هنگام خرید جاروبرقی باید در نظر گرفته شود ، قدرت جاروبرقی ، وزن جاروبرقی ، مخزن جاروبرقی ، ظرفیت کیسه جاروبرقی ، صدای آن و حتی قطعات جاروبرقی که فاکتور مهمی هنگام تعمیر جاروبرقی است و اگر جاروبرقی شما دچار مشکل شود و به تعمیر نیاز پیدا کند در صورتی که قطعات آن موجود نباشد باعث ایجاد مشکل خواهد شد ، بدون شک مهم ترین فاکتور هنگام خرید هر لوازم خانگی هزینه آن است. قیمت جاروبرقی میتواند اثر مستقیمی بر عوامل ذکر شده داشته باشد ، هرچه قیمت بالاتر باشد متعاقبا میزان قدرت و کیفیت نیز بالاتر میرود.

در این مقاله ما سعی داریم چهار برند معروف جاروبرقی فیلیپس ، ال جی ، سامسونگ و بوش را با یکدیگر مقایسه کنیم همچنین در مطالب آینده برند های جاروبرقی ایرانی را نیز بررسی خواهیم کرد تا شما بتوانید بر اساس نیاز و بودجه ای که دارید بهترین جاروبرقی را برای خود انتخاب کنید.

 

قدرت جاروبرقی

بهترین برند جاروبرقی سال ۲۰۲۰ بیشتر روی بالا بردن قدرت جاروبرقی خودتمرکز داشته که این مورد نشان دهنده توان جاروبرقی هنگام مکش است. هرچه قدرت جاروبرقی بالاتر باشد قدرت مکش آن و نیز صدای آن بالاتر خواهد رفت. در بازار ایران جاروبرقی هایی با توان ۱۰۰۰ تا ۲۵۰۰ وات وجود دارد ، برخی از مدل ها قدرت متغیری دارند و میتوانید قدرت دستگاه را از ۱۳۰۰ تا ۲۵۰۰ وات تغییر دهید که مزیت این مدل ها هنگام استفاده از جاروبرقی در مکان های تمیز تر یا کثیف تر نمایان میشود و شما قادر به کنترل قدرت جاروبرقی خواهید بود.

 

 جنس جاروبرقی

بدنه جاروبرقی های مختلف بسته به انواع مختلف آن سطلی ، ایستاده ، خوابیده از جنس مختلفی ساخته میشود ، معمولا جاروبرقی های سطلی از بدنه فلزی-پلاستیکی و سایر جاروبرقی ها از بدنه پلاستیکی ساخته میشوند ، جنس پلاستیک مصرفی در این دستگاه ها و مرغوبیت آن حتی با یک نگاه ساده قابل تشخیص است.

هنگام انتخاب یک جاروبرقی مناسب باید دقت داشته باشید که تا جایی که امکان دارد جاروبرقی ای انتخاب کنید که دسته فلزی داشته باشد ، همچنین خرطومی آن بسیار نرم و انعطاف پذیر باشد و برس آن قابلیت تغییر استفاده برای سطوح صاف و فرش را داشته باشد ، همچنین برس های متفاوتی برای سطوح مختلف داشته باشد. همیشه به دنبال بهترین مارک جاروبرقی نباشید دنبال بهترین کیفیت باشید.

 

کیسه و پاکت جاروبرقی

جاروبرقی ها از لحاظ کیسه به سه دسته تقسیم میشوند ، جاروبرقی های با کیسه های موقت ، جارو برقی با کیسه های دائم و جاروبرقی های بدون کیسه که هرکدام از این جاروبرقی ها طرفداران خود را دارند. جاروبرقی های کیسه موقت پس از هر چند بار جاروکردن باید کیسه آن را تعویض یا خالی کنید (پس از چندبار خالی کردن هم نیاز به تعویض دارد) و مقداری هزینه بر است اما از نظر بهداشت مشکلی ندارد و هنگام تعویض گرد خاک تولید نمیکند و میتوان برای آنها از کیسه های یکبار مصرف هم استفاده کرد. در مقابل جاروبرقی های کیسه دائم هزینه ای برای خرید و تعویض کیسه ندارد و هر چند مدت یکبار باید کیسه آنرا خالی و شستشو دهید که ممکن است گرد خاک ناشی از آن موجب آلرژی شود.

خرید پاکت جاروبرقی

برای خرید پاکت جاروبرقی از فروشگاه تعمیرخونه بازدید کنید ، برای مشاهده از آخرین تخفیف های فعال در وبسایت ثبت نام و در صفحه حساب کاربری از کد های تخفیف خرید استفاده نمایید.

جاروبرقی های بدون کیسه نه نیاز به خرید کیسه دارند نه نیاز به تعویض آن ، در این جاروبرقی ها بجای کیسه از مخزن استفاده شده که فضای بیشتری نسبت به کیسه ها داشته و برای خالی کردن و شستشو راحت تر هستند. (مخصوصا اگر دستگاه سیستم کمپرسور داشته باشد)

بر اساس تجربه بیش از ۳۰ ساله ای که در حوزه تعمیرات داشتیم میتوانیم بگوییم که جاروبرقی های کیسه دار از لحاظ دوام و بهداشت نسبت به دو مورد دیگر بهتر بوده و مراجعه کمتری برای تعمیرات داشته اند اما از نظر کارایی هر سه دسته کیفیت و کارایی لازم را دارا هستند.

 

قطعات و لوازم جانبی جاروبرقی

هنگام خرید جاروبرقی به اقلام و لوازم همراه با آن دقت کنید ، دسته جاروبرقی حتما باید قابل تنظیم ارتفاع باشد و بهتر است جاروبرقی سری های مختلف برای استفاده و تمیز کردن سطوح مختلف را داشته باشد ، همچنین شما میتوانید بصورت جدا سری های مختلف مناسب جاروبرقی خود از مراکز خدماتی و تعمیراتی جاروبرقی تهیه و استفاده کنید.

 

سیستم کمپرسور

ویژگی بسیار کاربردی و جالب که در برخی از مدل های مختلف جاروبرقی های موجود در بازار وجود دارد سیستم کمپرسور است که قابلیت فشرده سازی زباله ها را داشته و آنها را به شکل توپ در می آورد و هنگام تخلیه مخزن به راحتی و بدون گرد و خاک و دردسر میتوانید مخزن جاروبرقی خود را خالی کنید همچنین عمل فشرده سازی موجب میشود تا فضای کمتری در مخزن جاروبرقی اشغال شود و کارایی جاروبرقی را تا حد بسیار زیادی بهینه میکند ، همچنین داشتن سیستم کمپرسور قیمت جاروبرقی را نیز تغییر خواهد داد.

میزان مصرف انرژی

بهترین برند جاروبرقی در سال 2020یکی از فاکتور های مهم خرید هر لوازم خانگی توان مصرفی انژی آن است هرچه مصرف انرژی دستگاه پایین تر باشد میزان مصرف برق دستگاه پایین تر می آید. برچسب های انرژی که روی محصولات لوازم خانگی قرار دارند از حروف انگلیسی A – G  تقسیم بندی شده اند و هر چقدر این فلش به سمت G برود یعنی مصرف انرژی دستگاه بالاتر است و برق بیشتری مصرف میکند.

 

وزن جاروبرقی

وزن جاروبرقی بستگی به نوع دستگاه دارد ، معمولا جاروبرقی های ایستاده (سطلی) وزن بالاتری دارند و برای فضا های بزرگ تر مناسب تر هستند همچنین هنگام جا به جای در حین تمیز کردن قابلیت کنترل بیشتری دارند و کار کردن با آنها راحت تر است اما به دلیل وزن بالاتری که دارند برای مکان های کوچک پیشنهاد نمیشود در مقابل جارو های نشسته (خوابیده) وزن کمتر ، مخزن کوچیکتر و کمی کنترل سخت تری دارند و برای فضا های کوچکتر استفاده میشوند. اینکه مخزن جاروبرقی چه اندازه باشد بستگی به شرایط محل استفاده دستگاه داشته و خریدار میتواند بر اساس محل زندگی خود تصمیم بگیرد که کدام مدل برایش بهتر است.

بهترین مارک های جاروبرقی

تا اینجا با برخی از عوامل مهم هنگام خرید جاروبرقی آشنا شدید اکنون در مورد چهار برند معروف جاروبرقی صحبت میکنیم و شما را با با بهترین برند های جاروبرقی در سال ۲۰۲۰ آشنا خواهیم کرد.

 

جاروبرقی Bosch

شرکت بوش یکی از بزرگترین تولید کننده های لوازم خانگی از جمله جاروبرقی است این شرکت آلمانی با فناوری منحصر به فرد خود بهترین مدل های جاروبرقی های روز دنیا را تولید کرده که با وزن کم ، قدرت مکش بسیار بالا ، صدای کم و توان مصرفی پایین از بهترین گزینه ها برای انتخاب یک جاروبرقی مناسب برای هر مشتری است.

جاروبرقی بوش BGL8PR04

یکی از بهترین مارک جاروبرقی های تولید شده توسط شرکت بوش مدل BGL8PR04 آن است که این مدل یکی از بهترین جاروهای تولید شده توسط شرکت بوش آلمان در بازار ایران محسوب میشود که دارای موتور قدرتمند ۱۶۰۰ وات با محدوده توان مصرفی ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ وات و مکش فوق العاده و صدای کم است و در زمان استفاده با حداکثر توان صدای آن بسیار کم بوده و نسبت به سایر جاروبرقی ها این مزیت فوق العاده این مدل جاروبرقی بوش است.

در ساخت چرخ های این جاروبرقی از فلز استفاده شده و بسیار روان هستند ، دسته آن از نوع تلسکوپی بوده و قابل تنظیم ارتفاع است. این جاروبرقی از نوع کیسه ای محسوب میشود و حجم کیسه آن بسیار قابل توجه است (۵ لیتر) ، طول کابل این دستگاه ۱۵ متر است که در نوع خود بسیار قابل توجه است و مزیت دیگر این جاروبرقی وزن سبک آن و دارا بودن برس ها و سری های مختلف برای گردگیری و تمیز کردن سطوح مختلف است همچنین دارای ولوم تنظیم قدرت مکش نیز میباشد.

قیمت این محصول در مهر سال ۹۹ در دیجیکالا : ۷.۴۹۰.۰۰۰ تومان

جاروبرقی بوش

جاروبرقی بوش BSGL32500

جاروبرقی بوش مدل  BSGL32500 یکی از این محصولات است که مصرف خانگی، اداری، و صنعتی داشته و مطابق با هر نوع نیازی قابل استفاده است. ممکن است از مقایسه‌ی قیمت این جاروبرقی نسبت به سایر محصولات این شرکت، تعجب کنید، ولی جای نگرانی نیست، چراکه قیمت این محصول از کیفیتِ ساخت آن کم نکرده است. قیمت مناسب این محصول با توجه به کیفیت ساخت و قدرت موتور آن بسیار برای مشتریان قابل توجه بوده و از جمله جاروبرقی های پرفروش بوش محسوب میشود.

وزن این جاروبرقی نسبت به ظاهر بزرگ آن فقط ۵.۷ کیلو گرم بوده و قدرت موتور آن ۲۵۰۰ وات است ، محدوده توان مصرفی این جاروبرقی ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ وات است و قدرت مکش فوق العاده ای دارد. این جاروبرقی از مدل کیسه ای و دارای فیلتر HEPA میباشد. یکی از امکانات خوب این جاروبرقی نشانگر LED تعویض کیسه آن است که به هنگام پر بودن کیسه شما میتوانید از طریق این نشانگر متوجه پر شدن آن شده و نسبت به تعویض یا خالی کردن آن اقدام کنید. این جاروبرقی دارای برس پارویی، برس گردگیری، لوله درز و شکاف و مناسب برای سطوح مختلف است.

قیمت این محصول در مهر سال ۹۹ در دیجیکالا : ۴.۴۹۸.۰۰۰ تومان

بهترین مارک جاروبرقی بوش

بهترین مارک جاروبرقی | جاروبرقی Lg

ال جی شرکت کره ای تولید کننده لوازم خانگی از جمله جاروبرقی و از معتبر ترین شرکت های دنیا است که با تکنولوژی پیشرفته ای که بکار میگیرد جاروبرقی های بسیار با کیفیت ، با دوام بالا و قیمت مناسب میسازد. از ویژگی های دیگر جاروبرقی های تولید شده توسط شرکت ال جی میتوان به وزن کم ، قدرت مکش بسیار بالا ، صدای کم و توان مصرفی پایین آنها اشاره کرد.

جاروبرقی ال جی VN-3822

یکی از بهترین مارک جاروبرقی های تولید شده توسط ال جی مدل VN-3822 میباشد که یک جاروی کیسه‌ای پرقدرت است. موتور جاروبرقی با قدرت ۲۲۰۰ وات کار می‌کند و با کنترلر روی دسته می‌توانید مکش آن را تنظیم کنید. حجم مخزن در این مدل به چهار لیتر می‌رسد و می‌توانید از کیسه‌های دائمی یا کاغذی برای آن استفاده کنید. جاروبرقی مدل VN-3822 مجهز به لوله‌ی تلسکوپی است که قابلیت تنظیم ارتفاع را به تناسب قد کاربر دارد. همچنین این دستگاه مجهز به فیلتر HEPA نیز میباشد.

با توجه به قدرت موتور بالای این دستگاه صدای آن مناسب است ، وزن این جاروبرقی حدود ۵.۳ گیلوگرم بوده که جزو سبک ترین جاروبرقی های موجود بازار محسوب میشود همچنین توان موتور این جاروبرقی بین ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ وات متغیر و قابل تنظیم است.

قیمت این محصول در مهر سال ۹۹ در دیجیکالا : ۷.۹۷۰.۰۰۰ تومان

جاروبرقی ۲۰۰۰ وات ال جی مدل VB-5220HTS با وزن تقریبا ۴.۵ کیلوگرم جزو جاروبرقی های سبک وزن و با قدرت مکش بالا محسوب میشود. این جاروبرقی از نوع جاروبرقی های بدون کیسه است و توان مصرفی متغیر بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ وات دارد ، دسته این جاروبرقی تلسکوپی بوده و قابلیا تنظیم ارتفاع را دارد همچنین این جاروبرقی دارای فیلتر HEPA بوده و کابل آن ۵ متر طول دارد.

این جاروبرقی با سیستم مکش گردبادی و مخزن بهداشتی با قابلیت تخلیه آسان مناسب برای خانه های کوچک تا متوسط است و با توجه به قیمت مناسبی که دارد از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است.

قیمت این محصول در مهر سال ۹۹ در دیجیکالا : ۵.۶۴۰.۰۰۰ تومان

بهترین مارک جاروبرقی ال جی

 

بهترین مارک جاروبرقی | جاروبرقی Samsung

شرکت سامسونگ از پرچم داران صنعت موبایل و بسیار شناخته شده است ، اما تولیدات این شرکت در صنایع لوازم خانگی نیز بسیار با کیفیت و با اختلاف بسیار کمی در رقابت با سایر شرکت های فعال در این حوزه است. لوازم خانگی تولیدی توسط این شرکت کره ای به سراسر دنیا صادر شده و نظر مخالفان و موافقان این شرکت را جلب کرده است. جاروبرقی های تولیدی توسط شرکت سامسونگ با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب گزینه خوبی برای انتخاب و خرید است. دوام بالا ، موتور های قدرتمند ، مدل های مختلف برای هر سلیقه و کاری از جمله ویژگی های جاروبرقی های این شرکت موفق محسوب میشود.

جاروبرقی سامسونگ  KING-18

سامسونگ از تولید و عرضه‌کنندگان معتبر و شناخته‌شده‌ی لوازم‌خانگی برقی است که با ارائه‌ی محصولات خوش‌ساخت، مشتریان را به سمت خود جذب کرده و با ارائه‌ی خدمات پس از فروش، آن‌ها را راضی نگه‌ داشته است. جاروبرقی سامسونگ مدل KING-18 از کاربردی‌ترین‌های عرضه‌شده توسط این شرکت است. این جاروبرقی ظاهر زیبایی دارد و علاوه‌بر ظاهر جذاب، امکانات فراوانی هم دارد که باعث بهبود و افزایش عملکرد آن می‌شود.

از جمله ویژگی های این جاروبرقی میتوان به موتور قدرتمند ۱۸۰۰ وات با توان مکش ۴۴۰ وات اشاره کرد همچنین وزن این جاروبرقی ۵.۸ کیلوگرم و از نوع کیسه دار است. دسته قابل تنظیم ارتفاع و سری های مختلف برای سطوح ، نشانگر پر بودن مخزن ، کیسه قابل شستشو و صدای مناسب هنگام کار از دیگر ویژگی های این جاروبرقی محسوب میشود.

قیمت این محصول در مهر سال ۹۹ در دیجیکالا : ۴.۷۸۰.۰۰۰ تومان

جاروبرقی سامسونگ

جاروبرقی سامسونگ QUEEN-24

یکی از بهترین مارک جاروبرقی های تولید شده توسط سامسونگ مدل QUEEN-24 آن میباشد که یکی از محصولات کاربردی و باکیفیت این شرکت است که با طراحی زیبا و شکیل به بازار عرضه شده است. این دستگاه از رده جاروبرقی‌های کیسه‌دار است و  ظرفیت زیادی برای جمع‌آوری و نگهداری زباله و خاک دارد. همچنین موتور قدرتمند دستگاه از توان ۲۴۰۰ وات بهره‌مند است.

وزن این جاروبرقی ۶.۵ کیلوگرم و قدرت موتور آن ۲۴۰۰ وات با توان مکش ۶۵۰ وات است که یکی از قوی ترین جاروبرقی های عرضه شده در بازار ایران محسوب میشود ، از دیگر نقاط قوت این جاروبرقی میتوان به میزان صدای آن در حین کار اشاره کرد که با توجه به قدرت موتور بالای آن صدای بسیار قابل قبولی در حین کار دارد.

قیمت این محصول در مهر سال ۹۹ در دیجیکالا : ۹.۴۸۰.۰۰۰ تومان

بهترین مارک جاروبرقی سامسونگ

جاروبرقی Philips

شرکت هلندی فیلیپس تولید کننده لوازم الکترونیکی و لوازم خانگی بسیار باکیفیت و منحصر بفرد است که علاوه بر کیفیت بالای محصولات قیمت بالاتری نسبت به سایر رقبا دارد ، جاروبرقی های فیلیپس با طراحی زیبا ، قدرت موتور بالا ، صدای کم جنس بدنه عالی با دوام بالا و البته قیمت بالاتر نسبت به سایر رقبا در بازار ایران عرضه میشود. فیلیپس از پرطرفدار ترین تولید کننده های لوازم خانگی است که همواره با ارتقاء کیفیت تولیدات خود توانسته رضایت مشتریانش را حفظ کند. بنا به دلایلی اکثر جاروبرقی های فیلیپس در ایران موجود نمیباشند ، دو مدل از جاروبرقی های فیلیپس که در ایران موجود است را برای شما بررسی کردیم.

جاروبرقی فیلیپس FC9174

در بین جاروبرقی های موجود در ایران ، یکی از بهترین مارک جاروبرقی فیلیپس مدل FC9174 با کیفیت بالا و قیمت مناسب است . قدرت موتور این جاروبرقی ۲۲۰۰ وات و توان مکش آن ۵۰۰ وات است ، گنجایش مخزن این جاروبرقی ۴ لیتر و طول سیم آن ۹ متر میباشد. این دستگاه مجهز به فیلتر HEPA (با قابلیت جذب حداقل ۹۹.۹۵% گرد خاک) میباشد ، پاکت قابل تعویض و قابل شستشو و نشانگر پر بودن مخزن از دیگر ویژگی های این جاروبرقی است. با توجه به جنس مواد به کار رفته در این جاروبرقی یکی از با دوام ترین جارو های موجود در بازار میباشد که علاوه بر دوام بالا ، قدرت زیاد و صدای پایین هنگام کار ، یکی از گزینه های مناسب برای خرید محسوب میشود.

قیمت این محصول در مهر سال ۹۹ در زنبیل: ۵.۳۵۰.۰۰۰ تومان

جاروبرقی فیلیپس

جاروبرقی فیلیپس FC9170

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170 ازلحاظ ظاهر و موتور کاملا یکسان با مدل ۷۴ آن است با این تفاوت که اقلام همراه این دو دستگاه با هم متفاوت است و مدل FC9174 سری های اضافی داشته و یکی از دلایل تغییر قیمت آنها اقلام همراه این دو دستگاه است. گنجایش مخزن این جاروبرقی ۴ لیتر و طول سیم آن ۹ متر میباشد. این دستگاه مجهز به فیلتر HEPA (با قابلیت جذب حداقل ۹۹.۹۵% گرد خاک) میباشد ، پاکت قابل تعویض و قابل شستشو و نشانگر پر بودن مخزن از دیگر ویژگی های این جاروبرقی است. با توجه به جنس مواد به کار رفته در این جاروبرقی یکی از با دوام ترین جارو های موجود در بازار میباشد که علاوه بر دوام بالا ، قدرت زیاد و صدای پایین هنگام کار ، یکی از گزینه های مناسب برای خرید محسوب میشود.

قیمت این محصول در مهر سال ۹۹ در زنبیل: ۵.۰۷۰.۰۰۰ تومان

بهترین مارک جاروبرقی فیلیپس


تعمیرخونه

در این مطلب قصد داشتیم تا بهترین مارک های جاروبرقی معرفی شده در سال ۲۰۲۰ را مورد بررسی قرار دهیم ، چهار برند معروف تولید کننده جاروبرقی ( فیلیپس ، سامسونگ ، ال جی و بوش ) را باهم مقایسه و برای هرکدام دو مدل جاروبرقی مناسب برای خرید را پیشنهاد دهیم ، در مطالب دیگر جاروبرقی های ساخت ایران را مورد بررسی قرار داده ایم تا شما بتوانید با مطالعه این مطالب در انتخاب لوازم خانگی با اطلاعات کامل نسبت به خرید اقدام کنید تا از خرید خود پشیمان نشوید.

همچنین اگر برای جاروبرقی شما مشکلاتی پیش آمده است به شما پیشنهاد میکنیم مطلب مشکلات رایج جاروبرقی را مطالعه نمایید و اگر جاروبرقی شما به تعمیرات نیاز دارد از صفحه درخواست تعمیرکار نسبت به ارسال درخواست خود اقدام کنید تا پیک رایگان تعمیرخونه جهت دریافت دستگاه معیوب شما اقدام کرده و پس از تعمیر دستگاه شما را کاملا رایگان درب منزل تحویل دهد.

۴.۵/۵ - (۱۳ امتیاز)

۴۰ نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *