دوره آموزشی تعمیرات جاروبرقی

دوره آموزش تعمیرات جاروبرقی

اگر به تعمیرات لوازم خانگی علاقه مند هستید و دوست دارید وارد بازار کار حوزه تعمیرات لوازم خانگی بشوید، اولین قدم شما گذراندن دوره آموزشی معتبر است که به شما علاوه بر مدرک، تجربه کافی منتقل کند و بتوانید پس از گذراندن دوره وارد بازار کار بشوید. دوره های آموزشی توسط مجموعه های مختلفی برگذار میشود و شما باید با توجه به پیشینه مجموعه و دوره هایی که تا این لحظه برگذار کرده است و همچنین نظرات شرکت کننده های قبلی، بهترین دوره ممکن را انتخاب کنید.

روش دیگری که میتوانید بدون گذراندن دوره آموزشی وارد بازار کار بشوید این است که بصورت سنتی به کارگاه های تعمیرات لوازم خانگی مراجعه کنید و در ازای دریافت اموزش بصورت قرارداد کار مدت دار برایشان کار کنید. البته این روش دیگر زیاد پیشنهاد نمیشود و بهتر است با پرداخت هزینه دوره بصورت کاملا تظمینی و در مدت زمان بسیار کوتاهی آموزش ببینید و وارد بازار کار بشوید. شما میتوانید ظرف مدت ۲ یا ۳ ماه تجربه چندسال کار کردن کنار یک استاد کار را بصورت کامل دریافت کنید.

برای یادگیری تعمیرات جاروبرقی چیکار کنیم؟

بعنوان یک تعمیرکار لوازم خانگی شما باید ابتدا با مبانی برق و الکترونیک آشنا بشوید و سپس دستگاه های مختلف را عیب یابی کنید و پس از مشخص شدن ایراد دستگاه آنرا تعمیر کنید. بعنوان مثال برای اینکه بتوانید یک تعمیر جاروبرقی را انجام بدهید ابتدا باید با مدارها و برد اصلی دستگاه و نحوه کارکرد اجزا و موتور آن آشنا بشوید و بتوانید عیب های مختلف جاروبرقی را پیدا کنید. سپس بر اساس ایراد دستگاه راهکار های مختلف برطرف کردن آنرا انجام دهید.

آموزش تعمیر جاروبرقی

ممکن است خرابی جاروبرقی بدلیل مشکلات در چند قسمت مختلف دستگاه بوچود بیاید و در این شرایط این تجربه است که به کار شما می آید! یک تعمیرکار با تجربه ۳۰ ساله میتواند از صدای دستگاه تمامی مشکلات آنرا به شما بگویید. اینکه بتوانید از همچین تعمیکار با تجربه ای بعنوان استاد راهنمای خود در طول دوره استفاده کنید موجب میشود تا تجربه ایشان به شما منتقل شود و در ادامه کارتان درصد موفقیت شما بیش از سایر افراد باشد.

ویژگی دوره استاندارد آموزش تعمیرات لوازم خانگی:

  1. برگذار کننده دوره معتبر باشد
  2. مدرسین دوره و استاد راهنمای دوره با سابقه و با تجربه باشد
  3. تمامی مباحث مورد نیاز دوره طی تدریس به درستی منتقل شود
  4. مدرک پایان دوره معتبر به شرکت کننده اعطا شود
  5. امکان استخدام پس از گذراندن دوره محیا باشد
  6. دوره شامل پشتیبانی باشد

ویژگی هایی که به ان اشاره کردیم ممکن است برخی دور از ذهن باشند اما یک دوره استاندارد باید چنین خصوصیت هایی داشته باشد. بعنوان مثال دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی که توسط مجموعه تیوان تعمیر سرا برگذار میشود تمامی خصوصیت های ذکر شده را دارد.

دوره آموزشی تعمیرات لوازم خانگی

دوره آموزشی تعمیرات لوازم خانگی تعمیرخونه

شرکت تیوان تعمیر سرا از سال ۱۳۶۵ در زمینه تعمیرات لوازم خانگی در تهران و کرج فعالیت میکند و با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی شیوه تعمیرات نوین را به بازار کار این رشته اضافه کرده است. این شرکت با نام اختصاری تعمیرخونه اولین استارت آپ آنلاین در حوزه تعمیرت لوازم خانگی را راه اندازی کرده است که به مشتریان این امکان را میدهد تا بدون مراجعه حضوری امکان تعمیرات لوازم خانگی را بصورت آنلاین و غیر حضوری انجام دهند.

بعنوان مثال برای تعمیر جاروبرقی به جای اینکه به کارگاه های سطح شهر مراجعه کنید تعمیرخونه به شما این امکان را میدهد تا در کمتر از ۳ دقیقه با تلفن همراه خود درخواست تعمیرکار را بصورت آنلاین ارسال کنید و از خدمات تعمیرات حضوری در منزل یا پیک رایگان جهت ارسال دستگاه به کارگاه جهت تعمیرات استفاده کنید.

از سال ۱۴۰۰ با توجه به شیوع کرونا این شرکت دوره های آموزش تعمیرات لوازم خانگی خود را بصورت غیر حضوری و آنلاین برگذار میکرد و افرادی که موفق به گذراندن دوره میشدند بصورت پروژه ای استخدام و با مجموعه تعمیرخونه همکاری میکردند.

پس پایان اپیدمی کرونا دوره های آموزش تعمیرات لوازم خانگی بصورت حضوری نیز محیا شد و افراد مختلف بدون در نظر گرفتن مدرک تحصیلی یا آشنایی به تعمیرات میتوانستند در دوره هاشرکت و کسب تجربه کنند.

بارز ترین ویژگی دوره های آموزشی تعمیرات لوازم خانگی تعمیرخونه این است که پس از گذراندن دوره میتوانید در مجموعه تعمیرخونه استخدام بشوید و ورود شما به بازار کار ۱۰۰% تضمینی خواهد بود.

معرفی دوره های آموزشی تعمیرخونه

دوره های آموزش تعمیرات لوازم خانگی تعمیرخونه به ۳ دسته اصلی تقسیم بندی میشود که در ادامه بصورت کامل با هر سه آن آشنا خواهید شد. در نظر داشته باشید که دوره های تعمیرخونه بدلیل اینکه ۰ تا ۱۰۰ تعمیرات را بصورت تئوری و عملی شامل میشود، به هیچگونه پیش نیازی نیاز ندارند و برای همه افراد مناسب هستند.

#پکیچ تعمیرکار شو

کاربردی ترین دوره تعمیرات لوازم خانگی که در آن آموزش کامل تعمیرات لوازم خانگی بصورت ۰ تا ۱۰۰ در اختیار هنرجو قرار میگیرد. در این دوره علاوه بر مباحث تئوری، مباحث مربوط به مبانی برق و الکترونیک بصورت کامل به هنرجو آموزش داده میشود. همچنین آموزش عیب یابی تمامی لوازم خانگی کوچک از جمله بخورسرد، جاروبرقی، غذاساز، ماکروفر و سایر لوازم خانگی گوچک داده خواهد شد.

پس از اینکه این آموزش ها گذرانده شد، آموزش کامل تعمیرات لوازم خانگی در اختیار هنرجو قرار میگیرد و سپس با حضور استاد راهنما به تعمیرات لوازم خانگی توسط هنرجو پرداخته خواهد شد. در انتهای دوره آموزش روانشناسی ارتباط با مشتری در اختیار هنرجو قرار خواهد گرفت و آزمون نهایی برگذار خواهد شد و مدرک معتبر به هنرجو اعطا میشود. سپس در صورت تمایل هنرجو میتواند با مجموعه تعمیرخونه بعنوان تعمیرکار همکاری داشته باشد.

اگر هیچگونه پیش زمینه ای در حوزه تعمیرات لوازم برقی ندارید پکیج تعمیرکار شو بهترین انتخاب برای شماست! برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید: ثبت نام در دوره تعمیرکار شو

#پکیج آموزش تعمیرات لوازم خانگی

اگر با مباحث مبانی برق آشنایی دارید میتوانید دوره آموزش تعمیرات و عیب یابی لوازم خانگی را انتخاب کنید. در این دوره تنها مبانی تئوری و آموزش های عیب یابی و تعمیرات لوازم خانگی به هنرجو ها ارائه میشود و همانند پکیج تعمیرکار شو پس از گذراندن این دوره میتوانید در مجموعه تعمیرخونه مشغول به کار بشوید و بازار کار شما قطعی است همچنین مدرک پایان دوره به شما تعلق خواهد گرفت.

#پکیچ آموزش تعمیرات لوازم برقی صنعتی

در این دوره آموزش ۰ تا ۱۰۰ مبانی عیب یابی و تعمیرات لوازم برقی صنعتی به هنرجو آموزش داده میشود. مبنای اصلی آموزش بر اساس تعمیرات اسپرسو ساز صنعتی و چرخ گوشت صنعتی است که بازار کار بهتری دارند و هنرجو پس از گذراندن دوره بتواند کسب درامد قطعی داشته باشد. در این دوره نیز همانند سایر دوره ها علاوه بر گواهینامه و مدرک پایان دوره، استخدام شما در مجموعه تعمیرخونه قطعی است.

در دوره های تعمیرخونه علاوه بر مباحث تئوری و عملی تعمیرات لوازم خانگی و تعمیرات لوازم برقی صنعتی، آموزش روانشناسی ارتباط با مشتری هم به هنرجو ها داده خواهد شد. همچنین این دوره ها بصورت کاملا خصوصی برگذار میشود و هر هنرجو یک استاد راهنمای اختصاصی دارد که در تمامی طول دوره همراه شما خواهد بود و میتوانید همراه استاد راهنما تعمیرات لوازم خانگی را تمرین کنید. همچنین لازم به ذکر است تمامی افرادی که دوره های آموزشی را بصورت کامل طی کنند علاوه بر مدرک معتبر دوره، امکان استخدام بعنوان تعمیرکار در مجموعه تعمیرخونه را خواهند داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تماس های زیر ارتباط برقرار کنید و همچنین میتوانید توضیحات کامل‌تر را در وبسایت تعمیرکارشو مشاهده کنید.

شماره تماس: ۰۲۱۹۱۳۰۳۴۸۱

آدرس دفتر مرکزی: تهران ، جنت آباد جنوبی ، خیابان لاله شرقی پلاک ۶۵

وبسایت: tamirkhone.com/learn

 

۵/۵ - (۱ امتیاز)

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *