بهترین سشوار های زیر 3 میلیون بازار

سشوار به یکی از لوازم شخصی و بسیار کاربردی تبدیل شده که هر روز مورد استفاده قرار میگیرد. هم آقایان و هم خانم ها به صورت روزانه برای حالت دهی به موهای خود از سشوار استفاده میکنند. اگر سشوار ندارید یا سشوار شما قدرت مناسبی ندارد یا اگر سشوارتان خراب شده و قصد خرید سشوار برای مصرف روزانه خود دارید و نمیدانید چه سشواری برای شما مناسب تر است این مطلب را تا انتها مشاهده کنید. در این مطلب به شما ۵ تا از بهترین سشوار های بازار که قیمتشان کمتر از ۳ میلیون تومان است را معرفی خواهیم کرد.

معرفی ۵ مدل از بهترین سشوار های زیر دو میلیون

برند های مختلف تولید کننده سشوار در این رنج قیمتی در بازار بسیار زیاد هستند. برند هایی همچون فیلیپس، مکس، پرومکس، رمینگتون و بابیلیس از معروف ترین برند های بازار هستند که ما از هرکدام یکی از بهترین مدل های سشوار زیر سه میلیون تومان را به شما معرفی خواهیم کرد. نکاتی که در این مطلب برای انتخاب این مدل ها به آن توجه کردیم توان دستگاه، قدرت پرتاب باد دستگاه، قابلیت داشتن باد سرد و لوازم جانبی همراه دستگاه است.

سشوار پرومکس

یکی از بهترین برند های سشوار در بازار ایران را بدون شک باید برند پرومکس دانست. چراکه سشوار های پرومکس تمامی مولفه های استاندارد یک سشوار خوب را یکجا دارند. از نظر کیفیت قطعات داخلی مخصوصا کیفیت موتور، سشوار پرومکس یکی از سشوار های خوب است که اکثرا در سالن های آرایشگاهی استفاده میشود. اگر قصد انتخاب و خرید یک سشوار بادوام و با کیفیت را دارید به شما پیشنهاد میکنیم به سراغ برند پرومکس بروید.

سشوار حرفه‌ ای پرومکس مدل 7230R

سشوار حرفه‌ ای پرومکس مدل ۷۲۳۰R

سشوار پرومکس مدل ۷۲۳۰R جزو یکی از بهترین و معروف ترین مدل های سشوار سالنی (سشوار حرفه ای) به شمار می آید. اگر دوست دارید یک سشوار فوق العاده باکیفیت و بادوام داشته باشید به شما پیشنهاد میکنیم حتما این سشوار را ببینید و آنرا تست کنید.

هر آنچه که یک سشوار حرفه ای سالنی نیاز دارد را این سشوار در اختیار شما قرار میدهد. توان و قدرت موتور این سشوار ۲۳۰۰ وات و طول سیم آن سه متر است. همچنین این سشوار سه تنظیم کننده دارد که به شما آزادگی عمل بیشتری حین کار کردن با سشوار میدهد. ای نسشوار موتور AC دارد که در مدت زمان طولانی کارکرد کم نمی آورد و مشکلی برایش پیش نخواهد آمد.

قیمت سشوار حرفه‌ ای پرومکس مدل ۷۲۳۰R در اردیبهشت ۱۴۰۲ در بازار حدودا: ۲.۸۰۰.۰۰۰ تومان

سشوار رمینگتون

دومین برند پرطرفدار که با کیفیت فوق العاده و دوام عالی تمامی لوازم آرایشگاهی را تولید و عرضه میکند برند رمینگتون است. رمینگتون در زمینه ساخت سشوار و اتو مو یکی از رقبای اصلی شرکت پرومکس و بابلیس بحساب می آید. سشوار های رمینگتون هم مانند رقیبشان پرومکس تمامی استاندارد های لازم را برای سشوار های خود بکار میبرند و اگر علاقه مند به خرید سشوار هستید، رمینگتون هم میتواند یک گزینه برای شما باشد.

سشوار رمینگتون مدل AC9140سشوار رمینگتون مدل AC9140

مدل AC9140 سشوار رمینگتون یکی از بهترین و زیباترین سشوار های سالنی حرفه ای در بازار است. وزن کم، توان و قدرت موتور ۲۴۰۰ وات و طول سیم سه متری این سشوار را به یکی از پرفروش ترین سشوار های حرفه ای سالنی تبدیل کرده است. نه تنها برای سالن بلکه برای مصرف خانگی هم میتوانید این سشوار خوش قیمت و قدرتمند را خریداری کنید. همچنین سشوار رمینگتون مدل AC9140 هم قابلیت تولید یون منفی نیز دارد.

قیمت سشوار رمینگتون مدل AC9140 در اردیبهشت ۱۴۰۲ در بازار حدودا: ۲.۷۰۰.۰۰۰ تومان

سشوار بابلیس

بابلیس یکی از شرکت های تولید کننده لوازم آرایشی است که کار خود را با تولید دستگاهی به نام بابلیس شروع کرد و رفته رفته به ساخت اتو مو و سشوار روی آورد. کیفیت سشوار های بابلیس قابل قیاس با دو رقیب قبلی خود یعنی رمینگتون، مکس و پرومکس است. اما اگر سشواری با امکانات کامل میخواهید (سه زمان پرتاب باد، دو درجه مختلف میزان دما و دکمه باد سرد) باید به سراغ مدل های جدید این سشوار بروید.

سشوار بابیلیس مدل 6709DE

سشوار بابیلیس مدل ۶۷۰۹DE

سشوار بابیلیس مدل ۶۷۰۹DE را میتوان بعنوان یک سشوار حرفه ای سالنی دانست که با توان موتور ۲۱۰۰ و طول سیم ۲.۸ متر یکی از انتخاب های آرایشگر های حرفه ای برای سالن دانست. این سشوار نیز با توجه به قدرت موتوری که دارد میتواند یکی از گزینه ها برای خرید سشوار حرفه ای سالنی و خانگی معرفی کرد.

قیمت سشوار بابیلیس مدل ۶۷۰۹DE در اردیبهشت ۱۴۰۲ در بازار حدودا: ۲.۶۰۰.۰۰۰ تومان

سشوار فیلیپس

شاید برایتان سوال باشد چرا برند فیلیپس که یکی از تولید کنندگان برتر لوازم برقی آرایشگاهی در دنیا است را بعد از پرومکس، رمینگتون و بابلیس معرفی کرده ایم. دلیل اینکه برند سشوار فیلیپس را در این جایگاه قرار داده ایم این است که برند فیلیپس نسخه های غیر اصل و به اصطلاح فیک در بازار زیاد دارد. اگر بخواهیم از نظر تکنولوژی و کیفیت ساخت نظر بدهیم برند فیلیپس یکی از پیشروترین ها در صنعت ساخت لوازم برقی است اما پیدا کردن سشوار فیلیپس اصل کمی سخت است.

سشوار فیلیپس مدل BHD272

سشوار فیلیپس مدل BHD272

مدل BHD272 سشوار فیلیپس یکی از بهترین مدل های سشوار فیلیپس در بازار ایران است. این سشوار نیمه حرفه ای است و میتوانید هم در منزل و هم در سالن از آن استفاده کنید. توان موتور این سشوار ۲۱۰۰ وات است که جزو سشوار های قدرتمند بازار محسوب میشود.

ازجمله امکانات این سشوار میتوان به ویژگی باد سرد، تنظیم سرعت باد و تنظیم دما اشاره کرد. همچنین این سشوار از تکنولوژی تولید یون نیز پشتیبانی میکند. اگر بتوانید از فروشگاه های معتبر این جنس اصل سشوار فیلیپس را خریداری کنید میتوانید یک سشوار با قیمت مناسب و کارایی حرفه ای داشته باشید.

قیمت سشوار فیلیپس مدل BHD272 در اردیبهشت ۱۴۰۲ در بازار حدودا: ۲.۵۰۰.۰۰۰ تومان

سشوار گوسونیک

اگر میخواهید هزینه زیادی پرداخت نکنید اما سشواری با کیفیت خوب و قدرت بالا خریداری کنید به شما پیشنهاد میکنیم برند گوسونیک را امتحان کنید. البته قبل از اینکه سشوار را خریداری کنید این سشوار را با مدل های همسانش در برند های پرومکس و رمینگتون کنار یکدیگر بگذارید و تست کنید. سشوار های گاسونیک قدرت و توان موتور بالایی دارند و اکثرا دکمه باد سرد نیز دارند. برخی از مدل های سشوار گاسونیک فقط دکمه تنظیم باد دارند و نمیتوانید حرارت این سشوار ها را تنظیم کنید.

سشوار گوسونیک مدل GHD-229

سشوار گوسونیک مدل GHD-229 یک سشوار با قیمت مقرون به صرفه و مناسب مصارف خانگی و روزانه است. توان موتور این سشوار گوسونیک ۱۸۰۰ وات و طول سیم آن ۲.۳ متر است. این سشوار میتواند به طور کامل جوابگوی شما در خانه باشد اما باید سطح توقع خود را به نسبت سایر مدل های معرفی شده خیلی پایین بیاورید.

قیمت سشوار گوسونیک مدل GHD-229 در اردیبهشت ۱۴۰۲ در بازار حدودا: ۹۴۰.۰۰۰ تومان

سخن آخر

برای خرید سشوار حتما دقت کنید که از فروشگاه های معتبر مدل مورد نظر سشوار خود را خریداری کنید. متاسفانه مدل های فیک برخی از سشوار ها در بازار به فراوان یافت میشود و هنگام خرید باید دقت کافی را به خرج دهید و حتما از فروشگاه های معتبر سشوار را خریداری کنید.

به این صفحه امتیاز دهید

۱ نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *