تعمیر چای ساز در تهران

چای ساز دستگاهی با طراحی ساخت ساده است که ممکن است در طول زمان و با استفاده زیاد دچار خرابی شود. تعمیرخونه دستگاه چای ساز شما را با قیمت بسیار مناسب تعمیر میکند. فقط کافیست درخواست تعمیرکار دهید و چای ساز خود را به تعمیرخونه بسپارید تا مانند روز اول بتوانید از دستگاه خود استفاده کنید و هزینه زیادی برای خرید چای ساز پرداخت نکنید.

تعمیر چای ساز در تهران

تعمیرخونه نمایندگی تعمیر برند های مختلف چای ساز در تهران، کرج، قزوین، فردیس، اندیشه، شهر قدس، شهریار، پردیس، لواسانات، دماوند، رودهن و بومهن آماده خدمات رسانی به شما عزیزان میباشند. برای تعمیر چایساز خود فقط کافیست در کمتر از ۳ دقیقه درخواست تعمیرکار دهید و باقی کار را به تعمیرخونه بسپارید. پیک رایگان ما هرکجای تهران که باشید دستگاه شما را دریافت خواهد کرد و پس از تعمیر دستگاه را درب منزل به همراه ضمانت نامه ۶ ماهه به شما تحویل میدهد.

تعمیر چای ساز شما تقریبا بصورت رایگان انجام میشود. تعمیرخونه هزینه ای که شما بابت تعمیرات پرداخت میکنید را با فراهم کردن پیک رایگان، ضمانت نامه ۶ ماهه و امکان تعمیر غیرحضوری برای شما رایگان میکند.

ما شعب نمایندگی تعمیرات چایساز در شمال ، جنوب ، شرق و غرب تهران را برای سهولت شما راه اندازی کرده تا شما عزیزان بتوانید به آسانی نسبت به تعمیر چای ساز خود اقدام کنید. همچنین برای تعمیرات سایر لوازم خانگی خود میتوانید با ارسال درخواست تعمیرکار در منزل یا تعمیر غیرحضوری اقدام کنید. کلیه دستگاه های تعمیر شده توسط مجموعه تعمیرخونه دارای ۶ ماه ضمانت نامه تعمیرات هستند و در صورت بروز هرگونه ایرادی دستگاه شما بصورت رایگان تعمیر خواهد شد.

هزینه تعمیر چای ساز در تهران

بسته به نوع خرابی و مدل چایساز شما هزینه تعمیرات متغیر خواهد بود اما تعمیرخونه نوید بهترین کیفیت تعمیرات با نازل ترین قیمت به شما عزیزان میدهد. علاوه بر این ما پیک رایگان برای دریافت چایساز شما درب منزل داریم و شما تنها کاری که باید برای تعمیر چایساز خود انجام دهید ارسال درخواست تعمیرکار برای کتری برقی خود است.

خدمت قیمت به تومان
تعویض کلید چای ساز ۴۰.۰۰۰ تا ۱۵۰.۰۰۰
تعویض المنت کتری بقری ۱۵۰.۰۰۰ تا ۳۰۰.۰۰۰
تعمیر برد چای ساز ۱۰۰.۰۰۰ تا ۵۰۰.۰۰۰
تعویض برد چایساز ۳۰۰.۰۰۰ الی ۷۰۰.۰۰۰
هزینه قوری شیشه ای ۱۰۰.۰۰۰ تا ۵۰۰.۰۰۰

نمایندگی های تعمیرات چایساز و کتری برقی در تهران

تعمیرخونه شعب نمایندگی تعمیرات چایساز و کتری برقی در شمال ، جنوب ، شرق و غرب تهران را برای سهولت شما راه اندازی کرده تا شما عزیزان بتوانید به آسانی نسبت به تعمیر برند های مختلف چای ساز خود اقدام کنید.

تعمیر چای ساز در جنوب تهران

نازی آباد ، یاخچی آباد ، ولیعصر ، گمرک ، یافت آباد ، جمهوری ، آزادی ، وحدت ، بهارستان ، پارک شهر

تعمیر چای ساز در غرب تهران

تهرانسر ، فرهنگیان ، گلستان ، چیتگر ، اکباتان ، ستاری ، شهران ، پونک ، فردوس ، آریا شهر ، اشرفی اصفهانی

تعمیر چای ساز در شرق تهران

سید خندان ، رسالت ، فرجام ، امامت ، حکیمیه ، لواسانات ، تهرانپارس ، نارمک ، زین الدین ، استخر ، پیروزی

تعمیر چای ساز در شمال تهران

سعادت آباد ، محمودیه ، تجریش ، فرشته ، الهیه ، اقدسیه ، پاسداران ، کامرانیه ، فرمانیه ، میرداماد ، شهرک غرب

فرایند تعمیر بخور سرد در تعمیرخونه

شما برای تعمیر چایساز خود فقط کافیست وارد وبسایت تعمیرخونه شده و از طریق فرم درخواست تعمیرکار درخواست خود را ثبت کنید. سپس پیک رایگان تعمیرخونه درب منزل شما حاضر شده و دستگاه معیوب شما را تحویل میگیرد و پس از تعمیر دستگاه در کارگاه تعمیرخونه مجددا چایساز شما بهمراه ضمانت نامه معتبر ۶ ماهه تعمیرات درب منزل توسط پیک رایگان تعمیرخونه به شما تحویل و تست خواهد شد.

تعمیرخونه بعنوان یکی از نمایندگی های معتبر تعمیرات کتری برقی و چایساز از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب تهران با کادری با تجربه آماده ارائه خدمات به شما عزیزان میباشد. برای درخواست تعمیرات انواع قهوه ساز و چایساز در شهر تهران با تضمین کیفیت و قیمت مناسب و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق صفحه اصلی وبسایت تعمیرخونه و یا بخش درخواست تعمیرات جهت رزرو نوبت اقدام فرمایید.


چه زمانی برای سرویس یا تعمیر چای ساز اقدام کنیم؟

با مشاهده هرکدام از موارد زیر ، شما نیاز به تعمیرکار خواهید داشت:

  • سینی چای ساز گرم نمیشود
  • چای ساز مداوم کار میکند
  • چای ساز اتصالی دارد
  • کتری چای ساز گرم نمیشود
  • آب را جوش نمی آورد
  • دکمه ها کار نمیکنند
  • چای ساز جوش نمی آید
  • چای ساز روشن نمیشود
  • چای ساز جرقه میزند
  • کتری برقی قبل جوش آمدن خاموش میشود
  • چایساز بعد جوش آمدن خاموش نمیشود

تعمیر چای ساز | چای ساز روشن نمیشود

یکی از مشکلات رایج چای ساز روشن نشدن آن است ، همچون دیگر وسایل برقی ابتدا چاره کار را در سیستم برق خانه و سپس دستگاه جویا شوید. از صحت پریز برق ، دوشاخه و سیم چایساز اطمینان پیدا کنید. با استفاده از یک اهم متر میتوانید وجود برق در پریز را بررسی کنید. با استفاده از پیچ گوشتی میتوانید دوشاخه چایساز را باز کرده و از اتصالات آن مطمئن شوید. اگر عیب دستگاه از موارد گفته شده نبود در ادامه سایر مواردی که میتواند باعث بروز مشکل و روشن نشدن چایساز شما بشوند را توضیح خواهیم داد.

قرار نگرفتن صحیح کتری و قوری

از جمله دلایلی که میتواند باعث روشن نشدن چای ساز شود قرار گرفتن کتری و قوری در جای نامناسب است ، بدین ترتیب دستگاه اجازه روشن شدن تا جابجایی صحیح را نخواهد داد. یکبار کتری و قوری را بردارید و مجددا در جای خود قرار دهید و دستگاه را روشن کنید.

خرابی کلید خاموش/روشن چای ساز

از جمله مشکلات رایج چای ساز ها خرابی کلید خاموش و روشن آن است که موجب روشن نشدن چای ساز میشود ، خرابی کلید روشن / خاموش آن است. برای بررسی کلید باید قاب دستگاه را باز کرده و اتصالات کلید و پایه های آن را بررسی کنید در صورت خرابی باید کلید تعویض شود. اگر تخصص لازم را ندارید حتما درخواست تعمیرکار دهید.

خرابی برد چای ساز

اگر همه موارد بالا را بررسی کردید و مشکل روشن نشدن چای ساز حل نشد باید به سراغ برد دستگاه رفت و مشکل را از برد دستگاه جویا شد. برد مهم ترین جزء چای ساز بحساب می آید و در صورت خرابی باید توسط تعمیرکاران خبره مورد بررسی و تعمیر قرار بگیرد.

تعمیر چای ساز | چای ساز قبل از جوش آمدن آب خاموش میشود

به منظور بررسی این مشکل باید چایساز توسط تعمیرکار خبره مورد بررسی قرار بگیرد ، عمدتا این مشکل از سنسور دمای چای ساز است و با تعویض آن این مشکل برطرف میشود ، به منظور تعمیر صحیح و افزایش طول عمر دستگاه تعویض این قطعه بهتر است توسط تعمیرکار متخصص انجام بگیرد.

تعمیر چای ساز | چای ساز بعد از جوش آمدن آب خاموش نمیشود

از مشکلات رایج و متداول ترین علت های خرابی چای ساز میتوان خرابی سنسور آن را مثال زد ، هنگامی که چای ساز پس از جوش آمدن آب خاموش نمیشود میتوان مطمئن بود که سنسور دما خراب شده است. کار این سنسور کنترل دما و قطع و وصل کردن جریان دستگاه و خاموش/روشن کردن آن است ، وقتی که آب جوش می آید این قطعه باید دستگاه را خاموش کند. برای تعویض سنسور دمای چای ساز باید به تعمیرکار مراجعه و نسبت به تعویض این قطعه اقدام نمایید.

چای ساز آب را به جوش نمی آورد

عامل داغ شدن و گرم شدن دستگاه وجود المنت در آن است ، به هر دلیلی اگر المنت دستگاه دچار عیب شده باشد عملکرد صحیح خود را از دست داده و چای ساز آب را به جوش نمی آورد. این قطعه با تبدیل جریان الکتریکی به گرما عمل گرم کردن آب را انجام میدهد و تعمیر یا تعویض آن حتما باید توسط تعمیرکاران خبره انجام شود تا از بروز هرگونه مشکل بعدی جلوگیری شود.

بررسی این موارد نیازمند دانش تخصصی تعمیر چای ساز است و برای رفع مشکل باید چایساز خود را به مراکز معتبر تعمیر لوازم خانگی برده تا مشکل را برطرف کنند. تعمیرخونه نمایندگی معتبر تعمیر چای ساز با کادری مجرب و متخصص آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در سراسر تهران است.

سینی چای ساز گرم نمیشود

از اصلی ترین اجزاء هر چای ساز سینی آن است که عمل نگهداشتن کتری و قوری ، همچنین گرم نگه داشتن آن است ، بنا به دلایل مختلفی این قطعه میتواند کارکرد عادی خود را از دست بدهد. در این شرایط باید بخش های مختلفی بررسی شود. کلید روشن/خاموش دستگاه ، اتصالات برقی دستگاه ، برد دستگاه ، با خرابی هرکدام از این اجزاء سینی چایساز میتواند دچار ایراد شده و گرم نشود. به منظور بررسی دقیق تر و رفع مشکل با تعمیرکار تماس بگیرید.

تعمیر چای ساز | چای ساز بصورت مداوم کار می کند

پس از جوش آمدن آب چایساز خاموش میشود ، حال بسیاری از مشتریان از خاموش نشدن دستگاه خود شکایت دارند ، این مشکل هم بدلیل خرابی سنسور دمای داخلی دستگاه است که با جوش آمدن و رسیدن به دمای مشخص وظیفه خاموش کردن دستگاه را به عهده دارد. جای نگرانی نیست چونکه این سنسور با هزینه مناسب قابل تعویض است و چایساز شما به حالت اولیه خود باز خواهد گشت.

فیوز برق با روشن کردن چای ساز می پرد

اگر هنگام روشن کردن چایساز فیوز برق می پرد ، قطعا اتصالات درون دستگاه دچار مشکل است و باید هرچه سریعتر توسط تعمیرکار مورد بررسی قرار بگیرد ، در این شرایط از استفاده مجدد چایساز تا رفع عیب آن خودداری کنید و اصلا نسبت به تعمیر آن توسط خودتان اقدام نکنید.


نکات مهم هنگام استفاده برای جلوگیری از خرابی و تعمیر چای ساز

با رعایت چند نکته ساده از بروز مشکلات رایج چای ساز خود جلوگیری کنید. چرا که همیشه پیشگیری بهتر از درمان است!

  • نکته اول : هیچگاه زمانی که دستگاه روشن یا داغ است سیم آن را دورش نپیچید که باعث آب شدن سیم و برق گرفتگی خواهد شد.
  • نکته دوم : چای ساز را در محلی دور از فر ، کاکروویو و اجاق گاز قرار دهید تا از بروز هرگونه خطر احتمالی جلوگیری شود.
  • نکته سوم : برای پر کردن کتری باید آن را از روی پایه / سینی بردارید و سپس بصورت صحیح آن را در جای خود قرار دهید.
  • نکته چهارم : از کتری تنها برای جوشاندن آب استفاده کنید و از جوشاندن سایر مایعات مانند شیر و … خودداری کنید.
  • نکته پنجم : هنگام تمیز کردن چای ساز دستگاه را از برق کشیده و اگر داغ است صبر کنید تا دستگاه خنک شود و سپس نسبت به تمیز کردن آن اقدام نمایید.
  • نکته ششم : دستگاه را در معرض دسترسی کودکان قرار ندهید زیرا که بسیار خطرناک است.
  • نکته هفتم : هنگام جوش آمدن آب دستگاه را خاموش کرده و از برق بکشید ، برای گرم ماندن آب دستگاه را از برق نکشید اما پس از آنکه مدت زمان استفاده آن تمام شد نباید دستگاه بی جهت به برق متصل باشد.
  • نکته هشتم : با جوشاندن آب مواد رسوبی مانند آهک در کتری تولید میشود که باید به منظور جلوگیری دستگاه را مکررا تمیز نگه دارید.
  • نکته نهم : هنگامی که از خانه بیرون میروید یا کار طولانی مدت دارید دستگاه را روشن نکنید چون با فراموشی آب دستگاه تماما بخار شده و بسیار خطرناک خواهد بود.
  • نکته دهم : برای جلوگیری از خطر آتش سوزی یا برق گرفتگی دستگاه را در محیط مرطوب قرار ندهید.

نکات مهم هنگام خرید چای ساز

باید به نوع چای ساز که میخواهید بخرید توجه کنید ، انواع مختلف چایساز عبارتند از : چای ساز دم آور ، چای ساز دارای استند و چای ساز بدون قوری

در چای ساز های دم آور ، قوری روی کتری قرار میگیرد و چای با بخار آب درون کتری دم میکشد و طبق تجربه کاربران کیفیت و طعم دلنشین تری را تولید میکند. در چای ساز های استند دار ، کتری و قوری روی استند (سینی) قرار گرفته و هر دو با استفاده از جریان الکتریسیته جوش می آیند. در چای ساز های بدون قوری بدلیل کوچیک تر بودن حجم کمتری از چای را دم میکنند و بیشتر برای افراد دانشجو یا افراد مجرد مفید تر هستند.

جنس چای ساز

جنس چای ساز از فاکتور های مهم هنگام خرید است و حتما شما دوست نخواهید داشت که هنگام میل کردن چای طعم آن بدلیل کیفیت پایین جنس بدنه دستگاه دچار تغییر شود. مهم‌ترین عامل تعیین‌کننده در انتخاب چای‌ ساز مناسب، جنس و طراحی آن است. بدنه‌ دستگاه باید به‌خوبی طراحی شده‌ باشد و تا جای ممکن، نباید حرارت داخل چای‌ساز به بدنه منتقل شود.

دسته نگه دارنده

دسته نگه‌دارنده‌ بدنه چای‌ ساز، از جنسی باشد که داغ نشود و تحمل حداکثر وزن چای‌ ساز را داشته‌ باشد. بسیاری از چای‌سازها، در اثر استفاده مداوم یا قرار گرفتن در معرض حرارت، می‌شکنند یا داغ می‌شوند و تغییر حالت می‌دهند.

هنگام خرید چای‌ ساز به فرورفتگی انتهای کتری نگاه کنید. این قسمت، مهم‌ترین قسمت چای‌ ساز است. این قسمت، رسانای چای‌ساز است که به برق متصل می‌شود تا به حرارت لازم برسد. دقت کنید که حتما رسانای کتری، فلزی باشد. رسانای پلاستیکی، کیفیت لازم را ندارد و مدت رساندن دمای آب به نقطه‌ جوش را طولانی‌تر می‌کند.

شما عزیزان میتوانید هرگونه انتقاد ، پیشنهاد و سوال درمورد مشکلات پیش آمده برای دستگاهتان را از طریق بخش نظرات واقع در انتهای صفحه از کارشناسان ما بپرسید تا در کوتاه ترین زمان پاسخ خود را دریافت کنید همچنین میتوانید با مشاهده سوالات دیگر همراهان عزیز وبسایت تعمیرخونه ” نمایندگی تعمیرات چایساز در تهران ” از نظرات و تجربیات این عزیزان برخوردار شوید.

۴.۶/۵ - (۹ امتیاز)

۴ نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *